تاریخ انتشار: 1395/06/21 17:01
کد خبر: 262080

ضعف خط دفاعی بارسلونا؛ خوردن چهار گل در دو بازی اخیر در نیوکمپ

شکاف های قابل توجه در خط دفاعی تیم قابل چشم پوشی نبود
ضعف خط دفاعی بارسلونا؛ خوردن چهار گل در دو بازی اخیر در نیوکمپ

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / یاسپر سیلسن در اولین بازیش در بارسلونا، دو گل دریافت کرد اما شکاف های قابل توجه در خط دفاعی تیم قابل چشم پوشی نبود و دروازبان با ضعف دفاعی چهار مرد مقابلش، درمانده به نظر می رسید. هر دو حمله آلاوز با شکست خاویر ماسکرانو در پوشش دادن ناحیه دفاعی اش، به ثمر رسید؛ اما کل عملکرد دفاعی تیم هنوز در سطح مورد نیاز کاتالان ها نیست.

36 سال از آخرین باری که بارسلونا چنین آماری را در گل های خورده در خانه ثبت کرده، می گذرد. استفاده از سه دروازبان متفاوت در سه بازی ابتدایی لیگ، احتمالا کمکی نکرده است و با غیبت مارک آندره ترشتگن، لوئیز انریکه متوجه خواهد شد که انتخاب های محدودی در این پست دارد. سرمربی آستوریایی باید مسئولیت استراحت دادن به تعدادی از بازیکنان اصلی در خط دفاعی شامل: پیکه، سرجی روبرتو، ساموئل اوتیتی و جوردی آلبا را بپذیرد.

تغییرات تنها به این بازیکنان ختم نمیشد و چرخش ها در تیم باعث شد که سیلسن نتواند شروعی که انتظار آن را می کشید، داشته باشد. او پس از بازی گفت: «من خوشحال نیستم». سهم او در این باخت و گل هایی که به ثمر رسید، در مقایسه با چهار مدافع روبرویش، زیاد به نظر نمی رسد.

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebryy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پاسخ تند رونالدو به مصاحبه اخیر ژاوی