تاریخ انتشار: 1397/02/13 14:33
کد خبر: 149432

تیام: هیجان دارم چون میخواهم برای اولین بار حس قهرمانی را تجربه کنم

مامه تیام برای دیدار امشب با خونه به خونه هیجان زیادی داشت.
تیام: هیجان دارم چون میخواهم برای اولین بار حس قهرمانی را تجربه کنم

 او که در دوران فوتبالش در ایتالیا، بلژیک و سوئد به میدان رفته تاکنون در رده بزرگسالان قهرمانی با تیمی به دست نیاورده و از این حیث خیلی دوست داشت در دیدار فینال بتواند این حس را تجربه کند.

*برای فینال آماده‌اید؟

بله، تمرینات خیلی خوبی را در روزهای گذشته انجام داده‌ایم. میخواهیم در این بازی برای قهرمانی از همه توانمان استفاده کنیم تا به آنچه انتظارش را میکشیم، برسیم.

* خیلی برای این موضوع هیجان داری؟

البته که دارم. قهرمانی با تیمی مانند استقلال قطعاً طعم خوبی خواهد داشت. حس کردن این موضوع برایم ایجاد هیجان میکند. ضمن اینکه میخواهم قهرمانی را هم تجربه کنم. در تیم‌های قبلی که در آنها عضویت داشتم نتایج خوبی گرفته‌ام ولی قهرمانی را تجربه نکرده‌ام. میخواهم این بار این حس را هم تجربه کنم.

* میدانی بازی آسانی در پیش ندارید؟

البته که میدانم. در جام‌های حذفی زیادی بازی کرده‌ام. کلاً جو این مسابقات با دیگر رقابت‌ها فرق دارد. همیشه تیم‌هایی که به نظر ضعیف میرسند در این مسابقات بهتر نتیجه میگیرند و کار را برای تیم‌های شناخته شده سخت میکنند.

* چقدر از خونه به خونه شناخت داری؟

اندازه فیلم دیداری که در این اواخر برگزار کرد و آن را دیدم. من خیلی از تیم‌های لیگ برتری را هم درست و حسابی نمیشناسم. فقط از آنجایی که در لیگ ایران بازی کردم میدانم کدام تیم‌ها در چه سطحی هستند. برای همین خیلی نمیدانم یک تیم دسته یکی چه سبکی بازی میکند اما این را میدانم که در چند روز گذشته در آستانه صعود به لیگ برتر بودند و نباید آنها را دست‌کم گرفت. خوب بوده که به فینال رسیده است.

* میدانی نمیخواستند در فینال حضور پیدا کنند؟

شنیدم ولی میدانستم این تصمیمات ممکن است تحت تأثیر نتایج روز آخر در لیگ باشد. آنها هرگز بازی در فینال را از دست نمیدادند. هرچه باشد شانس برد برای هر دو تیم یکسان است و آنها هم میخواهند از این فرصت استفاده کنند.

* ممکن است ببازید؟

... خدا نکند. از خدا میخواهم این اتفاق نیفتد. من خیلی روی این برد و قهرمانی حساب کرده‌ام. از خدا خواسته‌ام کمک‌مان کند و بتوانیم قهرمان شویم... 

*... چطور؟

در این روزها خلی از طرفداران تیم‌مان به من میگفتند در لیگ نتیجه خوبی نگرفته‌ایم و دلشان خوش به این است که ما جام‌حذفی را بگیریم. من و بقیه بچه‌های تیم این را درک میکنیم و میخواهیم با همه وجود در دیدار فینال بازی کنیم و قهرمان شویم.

* گل میزنی؟

اگر جپاروف و فرشید سرحال باشند حتماً موقعیت گل را برای من مهیا میکنند. امیدوارم گل بزنم و باعث شوم دل میلیون‌ها استقلالی شاد شود.

* میدانی چرا بازی در خرمشهر برگزار میشود؟

از دوستانم سؤال کردم و متوجه شدم این شهر در زمان جنگ روزهای سختی داشته. جنگ بد است و امیدوارم در این چند ساعت بازی، اوقات خوشی برای مردم خرمشهر فراهم کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edzdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیام: تمدید قرارداد با شفر باید هدف اول استقلال باشد