تاریخ انتشار: 1400/03/24 13:48
کد خبر: 37980

حاج‌صفی: بازی‌های ایران و عراق همیشه پرگل و جذاب بوده است/ تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود را داریم

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آماده بازی فردا هستیم و می‌دانیم بازی سختی داریم.
 حاج‌صفی: بازی‌های ایران و عراق همیشه پرگل و جذاب بوده است/ تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود را داریم

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل عراق گفت: شرایط تیمی ما خدا را شکر خوب است. از لحاظ فنی و روحی، بازی به بازی بهتر شدیم. اکنون هم آماده بازی فردا هستیم و می‌دانیم بازی سختی داریم. همیشه بازی‌های ایران و عراق، بازی‌های خوبی بوده که پرگل و جذاب بوده است.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم فردا هم بازی خوبی خواهیم داشت و امیدوارم مردم ایران و عراق از این بازی لذت ببرند. البته ما هم بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و همه مردم را خوشحال کنیم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جو حاکم بر تیم خاطرنشان کرد: از روزی که به بحرین آمدیم، خودمان با بازیکنان صحبت کردیم و واقعاً شرایط را درک می‌کردیم. در دور رفت امتیازهای ساده‌ای را از دست دادیم و با یکدیگر همقسم شدیم برای جبران. می‌دانستیم که دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن نداریم و صحبتی که با هم داشتیم، این بود که حتماً باید از این گروه صعود کنیم.

حاج‌صفی افزود: تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود هم داریم. تا اینجا نیز همینطور شده است. ما سه بازی خیلی خوب انجام دادیم و جو خوبی بر تیم‌مان حاکم است. ما فقط یک هدف داریم که باید از این گروه صعود کنیم. جو فوق‌العاده‌ای در تیم وجود دارد و همچنین انرژی مثبتی از ایران از سوی هواداران و پیشکسوتان به ما رسیده است. این مسئله انرژی ما را چند برابر کرد باعث شد بازی‌ها را خوب شروع کنیم و امیدوارم فردا هم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و برنده بازی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egojv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 به یاد آقا کریم؛ شوت بزنید، شوت