تاریخ انتشار: 1399/09/21 18:05
کد خبر: 48832

کلانتری: بازیکنانم با همدلی مس را شکست دادند/ فجر خانه ام است

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: به دلیل سختی و دوری راه، نگران بازی بودیم اما بازیکنانم با تلاش و همدلی توانستند مس کرمان را شکست دهند.
کلانتری: بازیکنانم با همدلی مس را شکست دادند/ فجر خانه ام است

علی اصغرکلانتری بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل مس کرمان در لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی را مقابل تیم خوب و پرهزینه مس کرمان صدرنشین لیگ شاهد بودیم.

وی افزود: قبل از بازی کمی نگران بودیم؛ به این دلیل اینکه از راه زمینی سفر کرده بودیم و شاید به دلیل سختی و مصافت راه، بازیکنانم کیفیت لازم را نداشته باشند. اما آنها با تلاش و رعایت نکات کادر فنی، نشان دادند که هیچ چیزی نمی‌‌تواند مانع پیروزی آنان شود و مستحق پیروزی هستند. این پیروزی را تقدیم مردم خوب شیراز به خصوص هواداران پرشور که در سرما و گرما همیشه از ما حمایت کردند، می‌‌کنم.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در مورد بازگشت مجدد به این تیم گفت: فجر خانه من است. 9 سال با این تیم زندگی کردم؛ حتی زمانی که در آن نبودم، دلم با این تیم بوده است. بعد از پیشنهادی که این باشگاه به من داد، با جان و دل و بدون هیچ شرط کار را شروع کردم.

کلانتری در پاسخ به سوالی که آیا با تیمی که داود مهابادی سرمربی قبلی تیم بسته بوده مشکلی نداشتید، گفت: هر مربی و کادر فنی در ابتدای فصل، با دیدگاه و نظر کادر فنی خودش را آماده مسابقات می‌کند. البته نظر من با مهابادی و کادر فنی نزدیک بوده و بازیکنانی که جذب شدند، از عملکرد خوب و بالایی برخوردارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emvb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / دیدار دو تیم  مس کرمان و فجرسپاسی