تاریخ انتشار: 1396/02/29 19:12
کد خبر: 209780

گواردیولا: بازی با واتفورد مثل یک فینال است؛ فصل بعد باید در خانه بهتر نتیجه بگیریم

سرمربی منچسترسیتی دیدار این تیم با واتفورد در هفته آخر لیگ برتر را یک فینال توصیف کرده است.
 گواردیولا: بازی با واتفورد مثل یک فینال است؛ فصل بعد باید در خانه بهتر نتیجه بگیریم

پپ گواردیولا که تیمش با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته در نشست خبری امروز خود پیش از بازی با واتفورد در هفته پایانی فصل از شاگردانش خواسته فصل را با پیروزی در این دیدار که مثل یک فینال است تمام کنند تا در رده سوم باقی بمانند.

گواردیولا به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی به خبرنگاران گفته:

    در سه بازی اخیر پیروز شدیم اما هنوز ۹۰ دقیقه دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. بازی با واتفورد حیاتی است. این بازی مثل یک فینال می ماند. همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید مقابل تیمی که در خانه اش نتایج خوبی گرفته پیروز شویم. برای پیروزی به لندن می رویم. سرنوشت ما به نتایج لیورپول و آرسنال بستگی ندارد. ما باید پیروز شویم تا به رده سوم برسیم.

    تیم های خوب همیشه تا آخر فصل برای قهرمانی می جنگند. ما نتوانستیم تا آخر بجنگیم چون دو تیم بهتر از ما بودند و ما در خانه امتیازات زیادی از دست دادیم. فصل بعد باید از این نظر بهتر شویم. فصل را احتمالا با ۱۵ و  یا ۱۷ امتیاز فاصله با صدر تمام می کنیم. این فاصله زیادی است و فصل بعد باید تلاش بیشتری کنیم تا فاصله کم شود. از کار کردن در این باشگاه خوشحالم و این مهمترین چیز است.

    در این فصل درباره بازیکنانم چیزهای زیادی یاد گرفتم. یاد گرفتم که چگونه آن ها را به بازیکنان بهتری تبدیل کنم تا بازی های بیشتری را ببریم. مقابل وست بروم موقعیت های زیادی خلق کردیم. در همه بازی ها باید اینگونه باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enaa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: خامس در لیگ برتر هم موفق خواهد شد

گواردیولا: بازی بسیار دشواری پیش‌رو داریم / سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهیم
هنوز درباره دروازه‌بان اصلی بازی با ساوتهمپتون تصمیم نگرفته‌ام