تاریخ انتشار: 1396/03/02 11:19
کد خبر: 209080

هافبک پرسپولیس نیست اما شادی گلش تکرار می شود

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی و مؤثر پرسپولیس نمی‌تواند تا دو ماه آینده بازی کند و بالطبع دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر لخویای قطر را از دست داده است.
هافبک پرسپولیس نیست اما شادی گلش تکرار می شود

همبازیان کامیابی‌نیا تصمیم گرفته‌اند به شکلی یاد کمال را در بازی با تیم قطری زنده نگه دارند. پرسپولیس روز سه‌شنبه دوم خردادماه جاری در حالی به مصاف لخویا میرود که به دلیل حکم فیفا، تماشاگران پرشور خود را در ورزشگاه آزادی در اختیار ندارد. این حکم و محرومیت تماشاگران پرسپولیس از یک طرف و غیبت کمال مصدوم هم از طرف دیگر اخبار خوبی برای هواداران این تیم نبود. اما خبر خوش، روحیه بالای بازیکنان پرسپولیس است. همبازیان بامعرفت کمال کامیابی‌نیا با پیشنهاد فرشاد احمدزاده هم‌اتاقی‌اش تصمیم گرفته‌اند در صورت گلزنی، خبردار بایستند و سلام نظامی بدهند تا یاد همبازی مصدوم خود را زنده کنند.

کامیابی‌نیا هم معمولاً پس از گلزنی به این شیوه شادی می‌کند و سلام نظامی می‌دهد. البته پیش‌تر و بعد از مصدومیت و عمل جراحی کامیابی‌نیا، بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری به بیمارستان بهمن رفته و با او ملاقات کردند. در این ملاقات‌ها پرسپولیسی‌ها به کمال گتوزو قول دادند لخویا را ببرند و این برد را به او تقدیم کنند. حالا در آستانه بازی با لخویا و سر تمرین، بازیکنان پرسپولیس به اتفاق شادی پس از گل را تمرین کردند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3engr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس به موقع مصدوم شد و ماند!