تاریخ انتشار: 1396/02/26 10:58
کد خبر: 210491

ستاره پرسپولیس به موقع مصدوم شد و ماند!

کمال کامیابی نیا در بازی با سیاه جامگان در هفته آخر لیگ برتر دچار مصدومیت کتف شد. مصدومیتی که جدی بود و پزشکان پرسپولیس او را به زحمت به بازی با الوحده امارات رساندند. اما او در همین بازی هم کتفش آسیب دید و دقایقی طولانی با کتف مصدوم و دردناک بازی کرد.
ستاره پرسپولیس به موقع مصدوم شد و ماند!

از مدتی قبل‌‌تر ماجرای پایان قرارداد این بازیکن و عدم تمایلش برای تمدید قرارداد به یکی از سوژه‌های مهم این باشگاه تبدیل شده بود. البته خود کمال این مساله را تکذیب کرد و گفت فقط می‌خواسته مذاکرات و تمدید قرارداد به پایان فصل موکول کند. اما در این بین ناگهان خبر یک پیشنهاد خارجی هم رسید که پرسپولیسی‌ها را نگران کرد.

اما به نظر می‌رسد با اتفاقی که  رخ داد لژیونر شدن کامیابی‌نیا را باید منتفی بدانیم. کمال کتفش را جراحی کرد و به گفته پزشکان او برای بازگشت به فوتبال به دو ماه زمان نیاز دارد. طبیعتا کامیابی نیا در این مدت نمی‌تواند در هیچ تیمی تست پزشکی بدهد و این یعنی او در پرسپولیس خواهد ماند. چون در این مدت او نظر پزشکان پرسپولیس است و بعد از این مدت کارش را در پرسپولیس ادامه خواهد داد. دیروز هم یکی دو نفر از کسانی که به ملاقات کامیابی‌نیا رفته بودند از طرف او گفتند که به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد. به این ترتیب این مصدومیت به نفع پرسپولیس شد و برانکو برای فصل بعد هم «مهره بدون جانشین» تیمش را در اختیار خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6dmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل کامیابی نیا؛ پرسپولیس - سیاه جامگان + فیلم