تاریخ انتشار: 1396/02/31 15:33
کد خبر: 209456

جباروف و استقلال وصله ناجور برای هم!

 ابهام و پیچیدگی انگار به سرنوشت سرور جپاروف در ایران گره خورده است. هافبک ملی‌پوش ازبک پس از بستن قرارداد با استقلال، نتوانست قراردادش را در سازمان لیگ ثبت کند و به سپاهان رفت.
جباروف و استقلال وصله ناجور برای هم!

پیش‌بینی می‌شد در پایان فصل مشکلی برای بازگشت او به استقلال پیش نیاید اما باز هم همه چیز مبهم است و مشخص نیست سرنوشت او چه خواهد شد.

 

جپاروف با استقلال قرارداد رسمی امضا کرده و اختیارش در دست استقلالی‌هاست و هر تیمی او را بخواهد باید با استقلال وارد مذاکره شود اما مشکل این جاست که قرارداد او در سازمان لیگ ثبت نشده و نامش در لیست این تیم در سازمان لیگ وجود ندارد. آبی‌ها برای وارد کردن نام او به فهرست خود باید منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر باشند ولی چند باشگاه و به طور مشخص سپاهان خواهان جپاروف هستند و اگر بخواهند می‌توانند او را جذب کرده و نامش را در فرصت نقل و انتقالات به فهرست خود وارد کنند. تنها چیزی که می‌تواند باعث متضرر نشدن استقلال شود، پایبندی اخلاقی سپاهانی‌ها به مذاکراتی است که در نیم‌فصل با استقلال انجام داده‌اند و در آن متعهد شده‌اند که جپاروف در پایان فصل به استقلال برگردد!

 

این پیچیدگی در وضعیت جپاروف، در روزهایی به وجود آمده که استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیاست و تمام تمرکزش را متوجه این دو بازی مقابل العین کرده است. در همین چند روز می‌تواند اتفاقات زیادی بیفتد و بلاتکلیفی چباروف می‌تواند برای آبی‌ها و البته خود این بازیکن دردسرساز شود. جپاروف در مذاکرات اولیه خود با استقلال هم نشان داد که خیلی باحوصله نیست و همین بی‌حوصلگی شاید در روزهای آینده کار را به جایی بکشاند که ماجرا فقط با شکایت حل شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enmnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جپاروف قرارداش با استقلال را فسخ یک طرفه کرده است