تاریخ انتشار: 1395/09/16 14:44
کد خبر: 244780

پیش بازی نفت امیدیه-فولاد نوین/ دربی جنوبی ها در هوایی پاییزی

فردا در یک بازی از گروه اول تیم های نفت امیدیه و فولاد نوین از ساعت 14:00 به مصاف هم میروند.
پیش بازی نفت امیدیه-فولاد نوین/ دربی جنوبی ها در هوایی پاییزی

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم در هفته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان برسد و لیگ را با تساوی آغاز کرده باشند.

آمار دو تیم در بازی قبلی خود:

تیم نفت امیدیه در بازی قبلی خود تیم خوب نفت و گاز گچساران که شگفتی ساز جام حذفی هم هست با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد تا بعد از تساوی که در هفته 11 داشت باز هم طعم برد را بچشد.

در مقابل تیم فولاد نوین بعد از چند هفته خوبی که داشت و با بردهای متوالی خود را به صدر جدول رسانده بود در یک بازی حساس از تیم برق نوین با 2 گل شکست خورد تا هم صدر جدول را از دست دهد و هم نوار پیروزیهای متوالی این تیم قطع شود.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم:

شاگردان هرمزی با 16 گل زده و 10 گل خورده از نظر دفاعی عملکرد بدی نداشته اند اما باید در خط حمله باید بهتر عمل کنند.این تیم با 6 برد 4 تساوی و 2 باخت وضعیت قابل قبولی در جدول دارد.

در مقابل شاگردان خدریان با 24 گل زده و 13 گل خورده در خط حمله و دفاع موفق عمل کرده اند.این تیم با 7برد 2 مساوی و 3 باخت وضیعت بسیار خوبی دارد.

آمار نفت امیدیه در بازیهای خانگی خود:

تیم نفت از 6 بازی خانگی خود چهار برد و دو تساوی به دست آورده است و 14امتیاز گرفته است.عملکرد این تیم در بازیهای خانگی قابل قبول است و باختی در خانه نداشته است.

آمار فولاد نوین در بازیهای خارج از خانه:

این تیم از 6 بازی خود دو برد سه باخت و یک تساوی داشته است و آمار متوسطی دارد و باید روند خود را در بازی های خارج از خانه بهتر کند.

تیم نفت امیدیه با 22 امتیاز در رده چهارم جدول است که میتواند با یک برد خوب دیگر در خانه خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.با توجه به آمار این تیم در خانه باید از آمار نباختن خود در خانه دفاع کند و برای یک برد دیگر تلاش کند.

در مقابل تیم فولاد نوین با 23 امتیاز در رده دوم جدول است.این تیم با توجه به باخت قبلی و از دست دادن صدر تمام تلاشش را میکند تا بایک برد خوب خود را به صدر جدول برساند.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eo9ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی برق نوین شیراز-فولاد نوین اهواز/ دربی صنعتی ها در شیراز