تاریخ انتشار: 1395/10/19 19:16
کد خبر: 237208

امین الرعایایی: ناکامی های راه آهن با دستان آقای استحقاری باز می شود

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن توانست در اولین بازی دور برگشت یک گل به ثمر برساند اما آنها در نهایت مقابل سیرجانی‌ها شکست خوردند.
امین الرعایایی: ناکامی های راه آهن با دستان آقای استحقاری باز می شود

علی امین‌الرعایایی درباره گلزنی‌اش مقابل گل‌گهر به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: در دقیقه 70 ـ 65 وارد زمین شدم و روی ارسال کرنر علی لطیفی توپ به من رسید و آن را گل کردم، اگر نتیجه را به نفع خودمان می‌کردیم قطعا این گل برایم لذتبخش‌تر می‌شد. با گلزنی‌ام نتیجه 2 بر یک شد و اگر وحید عزیزی در ادامه مسابقه مصدوم نمی‌شد قطعا نتیجه طور دیگری رقم می‌زدیم. 

راه‌آهن که در دو دیدار گذشته‌اش 2 باخت همراه با 10 گل داشته بازیکن راه‌آهن در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: 10 گل در 2 بازی؛ این نتیجه‌ای است که باید بررسی شود. در مصاف با ایرانجوان بوشهر ما به همراه امیدهایمان به بوشهر رفتیم و ساعت 6 صبح تازه به این شهر رسیدیم و تنها 4 ساعت خوابیدیم و بعد هم برای رویارویی با حریف آماده شدیم. خستگی راه و اینکه بازیکنان اصلی ما در این دیدار حضور نداشتند همه دست به دست هم داد تا ما نتوانیم نتیجه را به نفع خود کنیم و با 5 گل شکست خوردیم. در مقابل سیرجان هم در زمانی که نتیجه 2 ـ صفر بود؛ گل اول آنها روی خطای پنالتی صورت گرفت و گل دومشان هم به نظر آفساید می‌آمد. 

او در ادامه گفت: گلرمان در بین نیمه مصدوم شد و دروازه‌بان ذخیره هم نداشتیم و دفاع میانی‌مان با اجازه وحید عزیزی درون دروازه قرار گرفت در شرایطی که گلر امیدمان به دلیل مشکلی که در کارتش بود نتوانست درون دروازه قرار بگیرد. مجموعه راه‌آهن در نیم فصل تغییرات بسیاری داشت و بعضی از بازیکنان از این تیم جدا شدند البته آقای استحقاری در حال جذب بازیکن هستند و قطعا این روند ادامه‌دار نخواهد بود.

وی درباره رفتن پاشازاده و اینکه آیا اگر او بود شرایط بهتر بود می‌گوید: شرایط به نحوی رقم خود که آقای پاشازاده دیگر تصمیم گرفتند در راه‌آهن نمانند و از این تیم جدا شوند. البته نظرات فنی ایشان در نیم فصل اول خیلی به نتیجه‌گیری‌مان کمک کرد اما مطمئن باشید که آن روند را در نیم فصل دوم ادامه خواهیم داد تا باز هم در جمع مدعیان صعود به لیگ‌برتر قرار بگیریم.

امین‌الرعایایی در پایان افزود: از بزرگ‌های تیم‌مان آقایان محسن بیاتی‌نیا، هادی شکوری، علی لطیفی و وحید عزیزی که با این شرایط در کنار تیم ماندند تا همه با هم تلاش کنیم تا دوباره این تیم را به لیگ‌برتر بیاوریم تشکر می‌کنم. قطعا بخاطر راه‌آهن و آینده خودمان از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eomz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه آهن بدون پاشازاده؛ 10 گل خورده!