تاریخ انتشار: 1396/06/02 01:03
کد خبر: 187108

خریدی که منصوریان و استقلال را ناکام کرد

کمی بعد از آن‌که درخشش داریوش شجاعیان در گسترش فولاد آغاز شد، استقلالی‌ها می‌دانستند که دیر یا زود این بازیکن را به خدمت خواهند گرفت.
خریدی که منصوریان و استقلال را ناکام کرد

داریوش شجاعیان تمایلی به پنهان کردن علاقه‌اش نسبت به استقلال نداشت و آبی‌ها نیز دلیلی برای مخفی‌کردن میل‌شان به امضای قرارداد با این بازیکن پیدا نمی‌کردند. قرارداد گرانقیمت شجاعیان و استقلال، سرانجام این تابستان امضا شد. اولین چالش بزرگ داریوش در تیم جدید، کنار آمدن با فشارهایی بود که به خاطر رقم سنگین قرارداد در اطراف این بازیگن وجود داشت. او با رد کردن پیراهن شماره 7 و پوشیدن عدد 23، شانس‌اش را برای فرار از سرنوشت بختیار رحمانی امتحان کرد اما 5 هفته بعد از شروع فصل جدید آمار این هافبک فانتزی ناامیدکننده به نظرمی‌رسید. صفر. لیگ هفدهم برای ستاره سابق گسترش در این عدد خلاصه می‌شود. ستاره‌ای با صفر گل و صفر پاس گل.

 نه داریوش برای عبور از بحران به استقلال کمک کرده و نه باشگاه توانسته فرصت دیده‌شدن و درخشیدن را در اختیار این بازیکن قرار بدهد. او بعد از 4 هفته گلنزنی، در مسابقه  برابر پدیده تلاش بسیار زیادی برای باز کردن دروازه انجام داد اما شوت تماشایی‌اش در نیمه اول و ضربه سر خطرناک‌اش در نیمه دوم به گل تبدیل نشدند. تاثیر مخرب همبازی‌ها روی بازی شجاعیان، وقتی عیان شد که سانتر دقیق و استثنایی او با ضربه خام علی قربانی به بدن گلر حریف برخورد کرد. سانتر داریوش همه شرایط لازم را برای تبدیل‌شدن به پاس گل داشت اما قربانی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد و این موقعیت کلیدی را به سادگی از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqv6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خرابکاری های زوج هنری منصوریان و افتخاری