تاریخ انتشار: 1396/08/12 17:00
کد خبر: 175332

کازورلا: نزدیک بود پایم را از دست بدهم

سانتی کازورلا، هافبک آرسنال مدعی شد که به خاطر فوتبال، تقریبا پای خود را از دست داده است.
کازورلا: نزدیک بود پایم را از دست بدهم

کازورلا 32 ساله از اکتبر 2016 به علت دوری از میادین نتوانسته آرسنال را همراهی کند ولی مشکل او به قبل تر از آن زمان باز می‌گردد. تاندون آشیل او دچار مشکل شده و دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و همچنین پایش به خاطر عفونت وضعیت نابسامانی دارد.

کازورلا: نزدیک بود پایم را از دست بدهم

 

او گفت:" اوایل درد را بهتر تحمل می‌کردم. وقتی گرم می‌کردم مشکلی نداشتم ولی در بین دو نیمه، تا کمی سرد می‌شدیم، به گریه می‌افتادم."
 
مشکل مچ پای او ادامه داشت و پزشکان امید زیادی به درمان وضعیتش نداشتند. او ادامه داد:" پزشکان انگلیسی به من می‌گفتند اگر دوباره بتوانی با پسرت در حیاط خانه ات قدم بزنی باید شکرگزار باشی."
 
مصدومیت مچ و سپس عفونت آن در ابتدا از چشم پزشکان به دور مانده بود ولی وقتی این مصدومیت کشف شد، مشخص شد که تقریبا 8 سانتی متر از تاندون کازورلا از بین رفته است. باکتری هایی که باعث عفونت شده بودند، ممکن بود که در نهایت باعث قطع شدن پای کازورلا شوند ولی انجام عمل‌های متعدد، در نهایت موفقیت آمیز بود و هافبک تیم ملی اسپانیا نجات یافت.
 
آرسنال قرارداد او را اخیرا تمدید کرده و کازورلا انگیزه زیادی برای اثبات دوباره خود دارد. او گفت:" تا ژانویه قادر به بازی کردن نیستم ولی پس از آن به میادین بازخواهم گشت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ev9xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آرسن ونگر به برنامه فشرده بازی های لیگ جزیره