تاریخ انتشار: 1396/07/20 17:30
کد خبر: 178556

واکنش لوئیز فیگو به جدایی نیمار از بارسلونا

لوئیز فیگو می گوید که مشتاقانه منتظر است تا ببیند بارسلونا بدون نیمار چه کار خواهد کرد.
واکنش  لوئیز فیگو به  جدایی نیمار از بارسلونا

در ماه آگوست امسال، ستاره برزیلی با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو رکورد نقل و انتقالات دنیا را جابجا کرد و راهی پاریسن ژرمن شد. فیگو که در سال ۲۰۰۰ بارسلونا طی انتقالی جنجالی به مقصد رئال مادرید ترک کرده بود، در مصاحبه با Omnisport گفت:

    باشگاه های بزرگ همیشه از چنین شرایطی جان سالم به در می برند. غیرممکن است که باشگاه هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا تنها به یک بازیکن وابسته باشند. اما مسلماً، او فقدان بزرگی است، چون یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. باید ببینیم آنها در طول فصل چطور با این مسئله کنار می آیند.

لوئیز فیگو در ادامه اظهار داشت که انتظار دارد رئال مادرید هم بعد از شروع متزلزل خود، با بازگشت کریستیانو رونالدو به روز های اوج خود بازگردد:

    بله، مسلماً رونالدو بازیکن بسیار مهمی برای تیم است. او ۵ بازی محروم بود و تیم دلتنگ گل ها و کمک های او شده بود. حالا همه چیز حل شده و فکر می کنم تیم به دنبال  اهدافی خواهد بود که در ابتدای فصل تعیین کرده اند. آنها خوب شروع کردند و قهرمان دو سوپرکاپ اسپانیا و اروپا شدند و حالا در لیگ به دنبال جبران عقب افتادگی خود نسبت به بارسلونا هستند. فصل طولانی است و برای قهرمانی در لیگ واقعاً باید ثبات داشته باشید. البته که تمام تیم ها بالا و پایین دارند اما من منتظرم تا رئال مادرید را در اوج ببینم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evlr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام عجیب نیمار از بارسلونا