تاریخ انتشار: 1398/01/11 19:16
کد خبر: 105008

سپاهان 1 - نفت مسجدسلیمان 0؛ سپاهان فاتح جدال طلایی پوشان؛ شاگردان قلعه نویی سخت به دنبال قهرمانی

در چارچوب رقابت های لیگ برتر خلیج فارس و در هفته بیست و سوم دو تیم سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 سپاهان به پایان رسید.
سپاهان 1 - نفت مسجدسلیمان 0؛ سپاهان فاتح جدال طلایی پوشان؛ شاگردان قلعه نویی سخت به دنبال قهرمانی

سپاهان این بازی را خیلی هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی مهرداد محمدی می توانست دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند که مهرداد طهماسبی مانع این کار شد. در دقیقه 17 ارسال سپاهانی ها را ، مهرداد طهماسبی به بیرون فرستاد و یک کرنز برای سپاهان پیش آمد که ارسال کرنر را نیز پورقاز نتوانست به گل تبدیل کند.

در دقیقه 29 شوت مهرداد محمدی و در دقیقه 33 شوت کریمی کار به جایی نبرد و دروازه نفت مسجد سلیمان باز نشد.

اما در دقیقه 42 توپ در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان به دست کولیبالی برخورد کرد و یک پنالتی به سود سپاهان گرفته شد. کی روش پشت توپ ایستاد و شوت محکمش را طهماسبی برگشت داد. همان توپ یک دقیقه بعد در دهانه دروازه به عزت الله پورقاز رسید تا پورقاز دروازه خالی را باز کند و حساب کار 1 بر 0 به سود سپاهان شود. نیمه اول با همین نتیجه 1 بر 0 به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی یکم سرد تر و خنثی تر بود. سپاهان تلاش می می کرد که اختلاف را دو برابر کند و نفت مسجد سلیمان نیز می خواست که بازی را به تساوی بکشاند که تلاش هیچ کدام از آن ها به نتیجه نمی رسید.

در دقیقه 77 یک موقعیت عالی برای سپاهان به وجود آمد و سعید آقایی از سمت چپ محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان نفوذ کرد و پاس رو به بیرون او به شهباززاده رسید اما شهباززاده دروازه خالی را نتوانست باز کند و توپ از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت.

در دقیقه 81 باز هم یک موقعیت جدی برای سپاهان به وجود آمد و علی قربانی با گلر نفت مسجد سلیمان تک به تک شد اما اون ظربه اش را به آرامی به درون دست های طهماسبی فرستاد و یک موقعیت تک به تک دیگر برای سپاهان به هدر رفت.

در دقیقه 87 نفت مسجد سلیمان در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد که ضربه پاداش را پیام نیازمند گرفت.

بازی در نهایت با همین نتیجه 1 بر 0 به سود سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی 46 امتیازی شوند و پشت سر تراکتورسازی به تفاضل گل کمتر در رده سوم جای گیرند و نفت مسجدسلیمان نیز با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ew5wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجد سلیمان - سپاهان؛ جنگ طلایی‌پوشان لیگ در مسجدسلیمان؛ بهترین فرصت شاگردان قلعه نویی برای رسیدن به رده دوم