تاریخ انتشار: 1398/01/17 14:58
کد خبر: 104456

نساجی گربه سیاه مدعیان؛ ببرها در وطنی شوخی ندارند!

نساجی برابر تیم های مدعی در ورزشگاه شهید وطنی سخت امتیاز می‌دهد و هیچ‌گاه بازنده نبوده است.
نساجی گربه سیاه مدعیان؛ ببرها در وطنی شوخی ندارند!

تیم فوتبال نساجی مازندران در این فصل یکی از تیم هایی بود که به سختی در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید وطنی برابر مدعیان امتیاز واگذار کرد. نساج‌ها در این ورزشگاه از پنج تیم مدعی لیگ برتر با چهار تیم بازی کردند. نساجی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال رفت که توانست این تیم را در خانه متوقف کند و با یک امتیاز آبی پوشان را راهی پایتخت کند.

نساجی در نیم فصل اول تنها با یک مدعی در خانه بازی کرد. در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر نوبت به تراکتورسازی رسید به قائمشهر سفر کند، تراکتورسازان در بردن سرخپوشان قائمشهری ناکام ماندند و نساجی به آن ها هم باج نداد تا آن ها را همانند استقلال با یک امتیاز راهی خانه کند.

بعد از تراکتورسازی، پرسپولیسِ مدعی و مدافع عنوان قهرمانی پا به ورزشگاه وطنی نهاد. اما ظاهرا گربه سیاه مدعیان همچنان به دنبال سخت کردن کار بالا نشینان بود. پرسپولیس با یک تساوی بدون گل قائمشهر را ترک کرد. شاگردان قلعه نوعی در چارچوب هفته بیست و چهارم به نساج‌ها رسیدند آن ها نیز نتیجه ای را به دست آوردند که استقلال و پرسپولیس کسب کرده بودند.

اکنون مازنی‌ها از جمع مدعیان تنها با پدیده شهر خودرو در قائمشهر بازی دارند. نکته قابل توجه در چهار دیدار اخیر بالانشیان با نساجی در قائمشهر تنها تراکتورسازان موفق به باز کردن دروازه نساجی شده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewqpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی پر زحمت نساجی در روز توقف مدعیان; تنور صعود داغ تر شد.
گزارش بازی نساجی مازندران_شهرداری ماهشهر