تاریخ انتشار: 1397/05/11 12:34
کد خبر: 136108

عمر عبدالرحمن با العین تمدید می کند، به الهلال می رود

رئیس باشگاه العین امارات از برنامه‌ریزی برای تمدید قرارداد عبدالرحمن و احتمال انتقال قرضی‌اش به الهلال یا تیم دیگری خبر داد.
عمر عبدالرحمن با العین تمدید می کند، به الهلال می رود

و به نقل از سایت الریاضیه عربستان، غانم الهاجری با توجه به اتمام قرارداد فعلی عمر عبدالرحمن پس از پایان سال جاری میلادی از مذاکره او برای تمدید قراردادش خبر داد.

رئیس باشگاه العین امارات در این باره گفت: عبدالرحمن طبق قوانین می‌توانست در این مدت با تیم دیگری برای عقد قرارداد وارد مذاکره شود اما این کار را نکرد. هدف‌مان این است تا این بازیکن را پس از تمدید قراردادش به تیم دیگری بفروشیم یا قرضی انتقال دهیم.

وی درباره اخبار رسانه‌های عربستانی مبنی بر عقد قرارداد عبدالرحمن با باشگاه الهلال اظهار داشت: این امکان برای الهلال عربستان یا هر تیم دیگری وجود دارد. هر تیمی که بتواند قیمت واقعی عبدالرحمن و منافع باشگاه العین را تامین کند می‌تواند او را در اختیار بگیرد.

همچنین سایت روزنامه المدینه عربستان امروز (پنجشنبه) به نقل از یک منبع موثق نوشت: عمر عبدالرحمن، ستاره تیم العین امارات در ساعت‌های آینده با تیم الهلال قراردادش را امضا می‌کند. دستمزد سالانه او 5 میلیون ریال سعودی خواهد بود و باشگاه العین نیز 20 میلیون ریال دریافت می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex6wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایگواین پیشنهاد میلان را رد کرد