تاریخ انتشار: 1395/09/05 23:32
کد خبر: 246909

موسی قنواتی: با شرایط نسبتا خوبی فردا به مصاف سردار بوکان می رویم

نشست خبری امروز بین دو تیم سردار بوکان و شاهین ماهشهر برگزار شد.
موسی قنواتی: با شرایط نسبتا خوبی فردا به مصاف سردار بوکان می رویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، امروز جمعه 5 آذرماه 95 در ابتدای این نشست آقای موسی قنواتی سرمربی تیم شاهین ماهشهر از مهمان‌نوازی و خون‌گرمی همشهریان بوکانی قدردانی کرد و تیم سردار را یکی از بهترین تیم‌های این لیگ قلم‌داد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه یار دوازدهم  تیم سردار حضور پررنگ هواداران می‌باشد و تیم سردار یکی از پرطرفدارترین  تیم‌های ایرانی است که  امید می‌رود با همت مسولین، کادر فنی و هوادارن بتواند به جایگاه اصلی خود که لیگ برتر است صعود کند و بدرخشد.

وی گفت : تیم ما از نظر آمادگی جسمانی شرایط لازم را برای بازی فردا دارد و قطعا ما برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم و انتظار میرود بازی تماشاگر پسندی از دو تیم را شاهد باشید.

وی اعلام نمود: تنها یک بازیکن به‌نام کاوه مختاری را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نخواهند داشت و مصدومی ندارند و قطعا تفاوتی بین تعویض و ترکیب اصلی وجود ندارد و همه از بهترین‌ها هستند.

وی اظهار داشت: که تیم با توجه به تفاضل گل از لحاظ دفاعی مشکلی ندارد فقط در یک بازه زمانی با باخت در خارج از خانه مواجه بود، مشکلات عمده تیم از لحاظی روحی روانی بوده که آن نیز ثمره مشکلات مالی تیم و کمبود امکانات در شهرستان بوده که بحمدالله رفع شده و قطعا در بازی فردا خواهید دید که از نظر دفاعی تیم مشکلی ندارد.

وی بیان نمود: تا به این لحظه همه بازیکنان 30درصد از متالبات خود را دریافت نموده‌اند.

و درآخر: از فرماندار ماهشهر، مدیر عامل باشگاه، سرپرست باشگاه و رییس هیت فوتبال شهرستان نهایت تشکر را به‌عمل آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g58vn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سرداربوکان-شاهین ماهشهر/ سردار در اندیشه انتقام!