تاریخ انتشار: 1395/09/05 14:14
کد خبر: 247081

بررسی عملکرد هنریک مخیتاریان در شب بازی با فاینورد

هنریک میخیتاریان با بازی شب گذشته اش برابر فاینورد نشان داد که منچستر یونایتد با بازی ندادن او چه نعمت بزرگی را از دست داده است.
بررسی عملکرد هنریک مخیتاریان در شب بازی با فاینورد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی،  وضعیت مخیتاریان در این فصل بسیار عجیب بوده است او از دورتموند به یونایتد آمد تا سرعت خط هافبک کند این تیم را بیافزاید اما به او بسیار کم بازی رسید و حتی دیگر در لیست هم جایی نداشت.

شب گذشته اما وقتی او در برابر فاینورد در ترکیب قرار گرفت به شدت تشویق شد و هواداران بلندترین تشویق ها را برای او سر دادند. او در نیمه ی اول تنها 33 لمس توپ داشت و تنها زلاتان ابراهیموویچ و سرجیو رومرو از او کم تر بودند اما با وجود لمس توپ های کم، او بیشترین اشتباه را در بین هم تیمی هایش داشت. در نیمه ی دوم اما عملکرد او خیلی بهتر شد او 41 لمس توپ را تجربه کرد و هیچ اشتباهی نداشت. او یک تکل، دو دریبل و دو پاس کلیدی داشت و 3 شوت هم زد.

میختاریان نشان داد که در شوت زدن ها خجالتی نیست و شش شوت در این بازی به سمت دروازه ی حریف شلیک کرد او در 134 دقیقه ی قبلی بازیش در منچستر یونایتد تنها 6 شوت زده بود. او بازی خوبی را به نمایش گذاشت و البته شانس گلزنی در این بازی را هم داشت. مرد رازآلود به مرکز توجه ها بازگشته و به نظر می آید برای بازی در برابر وست هام در لیگ جزیره آماده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g58yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی بهترین گلزن یونایتد در رقابت های اروپایی شد