تاریخ انتشار: 1402/10/02 16:42
کد خبر: 1264569

رسانه هلندی:‌ جهانبخش برای ادامه همکاری با فاینورد «واجد شرایط» نیست

یک رسانه هلندی در گزارشی مدعی شد که تیم فوتبال فاینورد قرارداد بازیکن ایرانی این تیم را تمدید نخواهد کرد.
رسانه هلندی:‌ جهانبخش برای ادامه همکاری با فاینورد «واجد شرایط» نیست

تارنمای «فوتبال ترنسفرز» هلند در گزارشی مدعی شد: به نظر می‌رسد که علیرضا جهانبخش فاینورد را ترک می‌کند. قرارداد او با این تیم رو به انقضا است و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن برای ادامه همکاری واجد شرایط باشد. بنابراین اگر فاینورد بخواهد از قبل انتقال احتمالی جهانبخش عایدی داشته باشد، در پنجره آتی نقل و انتقالات اقدام خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: فاینورد قصد فعال کردن بند تمدید یک ساله قرارداد جهانبخش را ندارد و در نتیجه جدایی او قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد. مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ از برایتون با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو راهی فاینورد شد و ۹۶ بازی برای این تیم انجام داد.

همچنین در بخش دیگری از این گزارش به ابراز تمایل چند باشگاه برای جذب علیرضا در تابستان سال گذشته اشاره شده و در ابن بخش می‌خوانیم: جهانبخش تابستان پارسال مورد توجه چند باشگاه خارجی بود اما تصمیم به ماندن در فاینورد گرفت. این تصمیم تا اندازه‌ای به رویای بزرگ او برای حضور در لیگ قهرمانان مربوط می‌شد. حالا با توجه به پایان ماجراجویی فاینورد در لیگ قهرمانان، به نظر می‌رسد مهاجم ۳۰ ساله گزینه جدایی را روی میز داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xernmp

آخرین اخبار