تاریخ انتشار: 1402/11/11 20:57
کد خبر: 1266770

جهانبخش: به بچه‌ها گفتم ۳۰ دقیقه از جان مایه بگذارید/ قبول ندارم که بد بازی کردیم!

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آنقدر خیال‌مان راحت بود که به بچه‌ها گفتم ۳۰ دقیقه از جان مایه بگذارید تا کار به ضربات پنالتی برسد.
جهانبخش: به بچه‌ها گفتم ۳۰ دقیقه از جان مایه بگذارید/ قبول ندارم که بد بازی کردیم!

به گزارش فرتاک ورزشی

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2022، گفت:  بعد از 10 نفره شدن کارمان سخت شد و وقتی به وقت اضافه رفتیم آنقدر خیال‌مان راحت بود که به بچه‌ها گفتم 30 دقیقه از جان مایه بگذارید تا کار به ضربات پنالتی برسد چرا که به علیرضا بیرانوند اعتماد داشتیم.

وی افزود: پنالتی‌ها از کریم انصاری‌فرد تا احسان حاج صفی سطح بالایی داشت. در یک هفته اخیر مدام ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم.

بازیکن تیم ملی گفت: این بازی نشان داد چقدر تیم همدل است. در این چند بازی گفتیم این تیم یکی از همدل‌ترین تیم‌هایی است که وجود داشته و این شعار نبوده است. بچه‌ها نشان دادند چقدر پشت همدیگر هستند. در وقت‌های عادی باید کار را تمام می‌کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم ولی  تبدیل به گل نشد. اگر موقعیت‌هایمان به گل می‌رفت، بازی متفاوت می‌شد.  قبل از مرحله حذفی به بچه‌ها گفته بودیم شاید در اینگونه بازی‌ها یک موقعیت داشته باشیم و همان یک موقعیت تفاوت کار را نشان دهد.

جهانبخش در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد تیم ملی بازی بدی مقابل سوریه ارائه داد، تصریح کرد: قبول ندارم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم خوب بودیم اما بعد از اینکه گل خوردیم و 10 نفره شدیم طبیعی بود که افت کنیم.

وی افزود: با این روحیه خیلی خوب باید ریکاوری کنیم و آماده بازی بعدی شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo59aj

آخرین اخبار