تاریخ انتشار: 1402/08/29 20:21
ستاره ایرانی فاینورد دو تا سه هفته دور از میادین
کد خبر: 1261585

رسمی: جهانبخش دیدار با اتلتیکو را از دست داد

با اعلام مربی تیم ملی فوتبال علیرضا جهانبخش برای درمان کامل همسترینگ خود نیاز به دو تا سه هفته نقاهت دارد.
رسمی: جهانبخش دیدار با اتلتیکو را از دست داد

به گزارش فرتاک ورزشی؛  علیرضا جهانبخش در دقیقه 75 دیدار ایران و هنگ‌کنگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. او بعد از تعویض خود با ناراحتی شدید از زمین چمن بیرون رفت و کوبیدن بطری آب توسط این ستاره تیم ملی به زمین نشان می‌داد که از این مصدومیت اصلا راضی نیست.

با انجام MRI و معاینات پزشکی مشخص شد که همسترینگ جهانبخش دچار کشیدگی شده و این بازیکن با ترک اردوی تیم ملی به هلند رفت تا زیر نظر پزشکان فاینورد به درمان بپردازد.

همین مساله سبب شد تا یکی از پرسش های محمدحسین میثاقی در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر از سعید الهویی مربی تیم ملی درباره وضعیت جهانبخش باشد. الهویی در خصوص مصدومیت ستاره ایرانی فاینورد گفت: «ما امروز با علیرضا صحبت کردیم. صبح وارد باشگاه خودش فاینورد شده و تست های پزشکی از او گرفتند. کادرفنی تیم ملی نیز زحماتی برای او کشیدند و کادر پزشکی فاینورد را مطلع کردند و باهم در تماس هستند. مطالعاتی روی مشاهدات کادر پزشکی تیم ملی صورت گرفته و یک بازه زمانی را برای بهبودی جهانبخش در نظر گرفته اند.»

مربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که این بازه زمانی برای بهبودی جهانبخش چقدر است، گفت: «فکر می کنم دو تا سه هفته زمان ببرد. نکته مهم اما این است که بازیکنان تیم ملی در ژانویه بهترین فرم بدنی را در جام ملت های آسیا داشته باشند. ما نباید عجله داشته باشیم و بخواهیم بازیکن زود و سریع برگردد ؛ باید آرام و آهسته با ریسک کمتر بازیکن برگردد تا بتوانیم در جام ملت ها از همه داشته هایمان استفاده کنیم.»

نکته قابل توجه این است که تیم فاینورد هلند روز 7 آذر در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود. با توجه به اینکه بازه زمانی 2 تا 3 هفته ای برای بهبودی جهانبخش در نظر گرفته شده، این ستاره ایرانی قطعا تا روز 7 آذر آماده بازی کردن در لیگ قهرمانان نمی شود و او بازی با اتلتیکو مادرید را از دست داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmdxx8

آخرین اخبار