تاریخ انتشار: 1402/08/29 15:43
کد خبر: 1261567

جهانبخش نگران نباشد!

ستاره تیم ملی ایران احتمالا به‌خاطر مصدومیت دور از فهرست فاینورد مقابل اتلتیکو مادرید خواهد بود.
جهانبخش نگران نباشد!

علیرضا جهانبخش چهار روز قبل در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ یکی از نفرات اصلی امیر قلعه‌نویی بود که به‌خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ نتوانست تا پایان در زمین بماند و به دلیل مصدومیت در دقیقه 75 تعویض شد.

این ملی‌پوش ایران پس از تعویض مقابل هنگ‌کنگ به شدت ناراحت بود و با کوبیدن بطری آب بر زمین این تصور را برای بینندگان به وجود آورد که احتمالا مصدومیتش جدی باشد و شاید او را مدت‌ها از میادین دور کند، اما پزشک تیم ملی ایران این مسئله را رد کرد.

علیرضا شهاب درباره آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش اظهار کرد: همان‌طور که اطلاع دارید در دقیقه ۷۵ دیدار ایران برابر هنگ‌کنگ، علیرضا جهانبخش از ناحیه همسترینگ درد خفیفی داشت که برای حفظ سلامتی، کادر فنی این بازیکن را از زمین خارج کرد.

او ادامه داد: بعد از معاینات اولیه و ارزیابی پاراکلینیک تشخیص آسیب درجه یک عضله همسترینگ مطرح شد که با توجه به اهمیت سلامت بازیکن تصمیم گرفته شد این بازیکن به باشگاه خود برگردد تا هر چه زودتر اقدامات درمانی آغاز شود.

1956501

پزشک تیم ملی ایران در خصوص آخرین وضعیت بازگشت علیرضا جهانبخش ابراز کرد: به امید خدا جهانبخش یکی، دو هفته آینده می‌تواند تمرینات معمول خود را از سر بگیرد.

با این شرایط علیرضا جهانبخش ضمن غیبت در دیدار فردای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان، بازی روز شنبه هفته آینده فاینورد برابر اکسلسیور در لیگ اردیویسه هلند را هم از دست خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzp7dj

آخرین اخبار