تاریخ انتشار: 1402/11/16 18:39
کد خبر: 1266996

روحیه بالا ملی‌پوشان در اولین تمرین قبل از بازی با قطر

بازیکنان تیم ملی فوتبال در تمرین امروز خود، برای شکست قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم قسم شدند.
روحیه بالا  ملی‌پوشان در اولین تمرین قبل از بازی با قطر

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:45 و با حدود 10 دقیقه تاخیر آغاز شد.

پیش از ورود بازیکنان به زمین، آندرانیک تیموریان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه این بار کت تن کیست، گفت: اجازه بدهید بازیکنان بیایند و از آنها بپرسم!

تیموریان  در ادامه مانند تمرین‌های گذشته به چالش زدن ضربات آرام به سمت یک خط معین با حمید مطهری و رحمان رضایی پرداخت. آندو پس از زدن ضربه سوم که توپ را کمی عقب‌تر از ضربه حمید مطهری قرار داد، از رحمان رضایی درخواست کرد این مورد را داوری کند که او در ابتدا حق را به مطهری داد اما در ادامه اعلام کرد صحنه با VAR بررسی شده و حق با تیموریان است. همین امر سبب شد آندو با شادی بگوید «چمپیون».

در زمان ورود بازیکنان به زمین مهدی طارمی از طریق سیستم صوتی که به همراه داشت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) مداحی گوش می‌کرد.

امیر قلعه‌نویی نیز پیش از شروع تمرین، این چالش را با سردار آزمون، مهدی ترابی و حسین کنعانی‌زادگان انجام داد.

شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی پیش از شروع تمرین با رسانه‌ها صحبت کردند. هر 2 بازیکن روی این موضوع تاکید داشتند که بازی با ژاپن فراموش شده و تمام تمرکز خود را معطوف دیدار با قطر کرده‌اند.

ملی پوشان پس از صحبت‌های ابتدایی قلعه‌نویی و انجام حرکات کششی به 3 گروه با کاورهای نارنجی و سفید تقسیم شده و به نرم دوی بین میله‌های نصب شده در زمین پرداختند.

یک هوادار که مدعی رفاقت با علی قلی‌زاده بود، با حضور در محل تمرین قصد داشت با این بازیکن صحبت کند که البته با توجه به آغاز تمرین نتوانست این کار را انجام بدهد.

انگیزه و روحیه ملی‌پوشان با توجه به پیروزی مقابل ژاپن بسیار بالا بود و بازیکنان برای شکست قطر در دیدار روز چهارشنبه، هم‌قسم شدند.

رسانه‌هایی از قطر و ژاپن در این تمرین حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال از ساعت 18:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه به مصاف قطر می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ekkx

آخرین اخبار