تاریخ انتشار: 1402/11/18 19:25
کد خبر: 1267113

طارمی: دم غیرت بازیکنان گرم که در این مدت تمام تلاش‌شان را کردند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مدعی شد این تیم پتانسیل دستیابی به عنوان قهرمانی قاره کهن را داشته است.
طارمی: دم غیرت بازیکنان گرم که در این مدت تمام تلاش‌شان را کردند

مهدی طارمی پس از شکست ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: داستان این بود که شادی را که داریم برای مردم هم بیاوریم، برای مردمی که حق‌شان بیشتر از این حرف‌ها بود. تمام تلاش‌مان را کردیم و به جز عذرخواهی هم چیزی نداریم. خیلی شرایط هم وجود داشت که مردم و شما می‌دانید. زیاد نمی‌خواهیم روی آنها زوم کنیم. دم غیرت بازیکنان گرم که در این مدت تمام تلاش‌شان را کردند.

وی در مورد درگیری‌‌اش در آخر بازی با هواداران قطری خاطر نشان کرد: مهم نیست؛ باید شرایطی را رقم می‌زدیم که نزدیم. هیچ توجیهی هم نداریم. ان‌شاءالله می‌رویم و از نو شرایط را می‌سازیم. امیدوارم بتوانیم با ساختاری خوب بهترین عملکرد را داشته باشیم. قطری‌ها در فوتبال بردند و به آنها تبریک هم گفتیم، ولی اینکه بی‌احترامی کنند، درست نیست. به احترام تمام ایرانی‌ها باید یک نفر یک کاری می‌کرد. فوتبال یک سمتش شادی است و یک سمتش غم. به نظرم به مردم ایران بی‌احترامی شد و من هم به خاطر همین عکس‌العمل نشان دادم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره خداحافظی امید ابراهیمی از تیم ملی گفت: الان اصلاً شرایط خوبی نیست.

طارمی در واکنش به طرح این موضوع که تیم ایران در جام ملت‌های آسیا فرصت خوبی برای قهرمانی داشت، تأکید کرد: همه چیز را شما می‌دانید و مردم هم باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. ما می‌دانیم که این دوره چه اتفاقی می‌توانست رقم بخورد و به خاطر همین هم اینقدر ناراحت هستیم. ما پتانسیل قهرمانی را داشتیم، ولی فوتبالی یک روز نچرخید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmdvgj

آخرین اخبار