تاریخ انتشار: 1395/05/28 19:12
اختصاصی/
کد خبر: 266933

سعید ابراهیم پور: امیدوارم بازی در صفاوصمیمیت برگزار شود

هفته سوم لیگ آزادگان از عصر فردا آغاز می شود و ایرانجوان باید در بوشهر به مصاف نساجی برود. سعید ابراهیم پور، دروازه بان ایرانجوان اصالتی شمالی دارد و سال ها در نساجی توپ زده است به همین دلیل با او تماس گرفتیم تا از او در مورد حال و هوایش قبل از قرار گرفتن مقابل تیم سابقش بپرسیم.
سعید ابراهیم پور: امیدوارم بازی در صفاوصمیمیت برگزار شود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، گفتگوی سعید ابراهیم پور را در ذیل می خوانیم:
 
چه شد که از نساجی جدا شدید؟
در ابتدای فصل از طرف باشگاه با من و چند بازیکن دیگر تماس گرفتند که برای مذاکره به باشگاه برویم ولی گویا هیچ چیز مشخص نبود. آنها معتقد بودند که چون دیر شده و اکثر تیم ها تمریناتشان را آغاز کرده اند ما در تمرینات شرکت کنیم. وقتی از طلب سال گذشته و قرارداد امسالمان پرسیدیم گفتند که هنوز چیزی مشخص نشده و فعلا فقط به تمرین بروید. به مدیران تیم گفتیم چون ردیف بودجه تان مشخص نیست، ما حاضریم قرارداد سفید امضا کنیم که آنها قبول نکردند و فقط می گفتند به تمرین بروید.
 
آیا کادر فنی روی شما نظر داشت؟
بله، حتما داشت که ما را برای مذاکره به باشگاه دعوت کردند. کادر فنی و کادر مدیریتی روی ما نظر مثبت داشت ولی چرا همه چیز به یکباره تغییر کرد را دیگر نمی دانم. حتما قسمت نبود امسال در خدمت مردم قایمشهر باشم.
 
پس از هفت سال جلوی تیمی که در آن چهره شدی قرار می گیری، این موضوع برایت سخت نیست؟
راستش را بخواهید، خیر. زیرا فوتبال حرفه ای شده و از روزی که با ایرانجوان قرارداد امضا کردم، سرباز این تیم به حساب می آیم و برای سربلندی تیمم تمام تلاشم را به کار می گیرم.
 
بازی مقابل نساجی را چطور می بینید؟
این بازی هم مانند تمام بازی ها سه امتیاز دارد و هر تیمی که تلاش بیشتری کند برنده از زمین خارج می شود.
 

در دو بازی گذشته چهار گل دریافت کردی
بله، ما در مقابل نفت مسجد سلیمان با بازیکنان امید و زیر ۲۳ مان بازی کردیم. مسابقه تا دقیقه ۴۰ صفر- صفر بود که متاسفانه با یک پنالتی - اخراج شیرازه تیممان از هم پاشید و سه گل دریافت کردیم. ولی شرایطمان در هفته دوم و بازی مقابل مس کرمان کمی بهتر شد. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند که توانستیم عملکرد بهتری از خود به معرض نمایش بگذاریم. در این بازی هم با یک گل به خودی مساوی کردیم. برای بازی با نساجی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم از هر جهت آماده است و امیدوارم با برد مقابل این تیم شرایطمان در جدول را بهبود ببخشیم. با تلاشی که مسوولین تیم وشهری انجام می دهند شما مطمن باشید که در آینده بیشتر از ایرانجوان خواهید شنید.
 
 آیا دوستانت در نساجی را دیده اید؟
تا این لحظه خیر، روز گذشته قرار بود به هتل نساجی بروم که پرواز آنها با تاخیری ۲ ساعته به بوشهر رسید و تیم ما هم از ساعت ۲۲ تا ۲۴ تمرین داشت که عملا نمی شد پیششان بروم و اگر امروز اتفاق خاصی رخ ندهد به هتل محل اقامتشان می روم.

 
 
پیش بینی شما از نتیجه بازی فردا چیست؟
زمانی که در نساجی بودم، بازی در گرمای هوای بوشهر برای ما سخت بود و روی عملکرد ما تاثیر می گذاشت. نتیجه دست خداوند است و برای رسیدن به جواب سوالتان باید کمی صبر کنید.
 
حرفی اگر مانده بفرمایید
هر دو تیم ایرانجوان و نساجی هواداران زیادی دارند و امیدوارم هر کدام که مستحق پیروزی هستند با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6wg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی نقاط ضعف و قوت ایرانجوان/ خرمزی در حال تست سیستمی نوپا
اختصاصی/