تاریخ انتشار: 1402/04/12 17:10
کد خبر: 3357

نمی‌دانستم تیم قبلی‌ام سپاهان است یا ملوان!

سبحان پسندیده نخستین مصاحبه‌اش را پس از پیوستن به هوادار انجام داد.
نمی‌دانستم تیم قبلی‌ام سپاهان است یا ملوان!

سبحان پسندیده که در دو فصل گذشته به عنوان سرباز در ملوان حضور داشت، پس از جدایی قطعی از سپاهان، هواداری شد. او در مورد تیم سابق خود گفت: خودم هم الان خواستم امضا کنم نمی‌دانستم باشگاه قبلی‌ام را سپاهان بنویسم یا ملوان! من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم و در ملوان سربازی را گذراندم.

او در مورد کادرفنی هوادار بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم و تشکر می‌کنم از آقای فکری و امیدوارم یک فصل خوب را کنار هم داشته باشیم. در لیگ یک با ملوان، فصلی که هوادار صعود کرد چند بار رو به روی هم بازی کردیم، ولی متاسفانه ما باختیم. ولی این تیم را دنبال می‌کردم.

مدافع چپ جدید هوادار راجع به انگیزه‌اش گفت: خیلی حس و حال خوبی دارم و انگیزه دارم که فصل شروع شود و امیدوارم کنار هم فصل خوبی داشته باشیم. هرکس دوست دارد در پست خودش در لیگ بهترین باشد و انگیزه فردی من هم همین‌طور است. با چنین هدفی این فصل وارد لیگ می‌شوم. رتبه تک رقمی رو به بالا هم هدف تیمی خوبی است که با همت بازیکنان و کادرفنی شدنی است.

1893842

او در پایان گفت: از آقای محرم نویدکیا تشکر می‌کنم که باعث ورودم به بزرگسالان سپاهان شدند و از هوادارانشان هم تشکر می‌کنم که با وجود دوری دوساله‌ام پیگیر بازگشتم بودند که متاسفانه نشد. از هواداران خوب ملوان و آقای مازیار زارع و نوری تشکر می‌کنم که دو سال و نیم کنار هم بودیم و صعود فوق العاده‌ای داشتیم. از مدیریت هوادار و کادرفنی این تیم تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g96n2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا: اگر دو بازی ببازم می‌گویند بدترین مربی لیگ هستی/ آلومینیوم احساساتی شد