تاریخ انتشار: 1398/07/21 21:33
کد خبر: 84533

انتخاب سرمربی شهرداری فومن در آستانه دربی گیلان

کاپیتان اسبق داماش گیلان به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن در آستانه دربی گیلانی‌های لیگ دسته دوم فوتبال انتخاب شد.
انتخاب سرمربی شهرداری فومن در آستانه دربی گیلان

رقابت‌های لیگ دسته دوم در هفته چهارم با اتفاقی تلخ همراه بود، بازیکنان تیم فوتبال شهرداری فومن به دلیل مشخص نبودن تکلیف مالکیتی باشگاه از سفر به خرمشهر سرباز زدند و سه امتیاز به کارون اروند هدیه داده شد!

شهرداری‌چی‌ها درصورتی‌که در دیدار هفته پنجم مقابل شهرداری آستارا حاضر نشوند از گردونه رقابت‌ها کنار رفته و به دو لیگ پایین‌تر سقوط می‌کنند.

مسؤولین شهری فومن که حالا تیم شهرشان را در آستانه سقوط به لیگ زیرگروه می‌بینند، چاره کار را در ورود به کارزار تیم‌داری دیدند، رضا محمدی شهردار فومن عصر امروز با حضور در تمرین تیم فوتبال شهرداری که در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد، مصطفی حاجتی را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرد، پیش از مهدی شیری سرمربیگری سبزپوشان گیلانی را بر عهده داشت.

شهردار فومن پس از انتصاب حاجتی به‌عنوان سرمربی جدید شهرداری فومن اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و تلاشمان حل این مشکلات است.

رضا محمدی با بیان اینکه شهر فومن از پتانسیل بالایی برخوردار است، افزود: تیم فوتبال شهرداری فومن به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی برایمان ارزشمند بوده و سعی‌مان برطرف کردن مشکلات این تیم با استفاده از پتانسیل‌های موجود در شهر است.

تیم فوتبال شهرداری فومن در پایان هفته چهارم با کسب یک امتیاز در قعر جدول گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم ایستاده است، این تیم در هفته پنجم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف شهرداری آستارا می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gake9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرینات شهرداری فومن تعطیل شد