تاریخ انتشار: 1395/11/17 13:47
سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛
کد خبر: 231281

نظرمحمدی: داور برد را از ما گرفت/ سپاسی را حتما می بریم

علی نظرمحمدی به علت محرومیت نتوانست روی نیمکت سپیدرود در بازی با پارس جنوبی بنشیند و در کنفرانس مطبوعاتی هم نتوانست شرکت کند.
نظرمحمدی: داور برد را از ما گرفت/ سپاسی را حتما می بریم

به گزارش فرتاک ورزشی، وی با برنامه با ورزش شبکه باران گفتگوی تلفنی انجام داده است که در ذیل گوشه ای از صحبت های وی را می خوانیم:

*از هواداران با معرفت خودم و همچنین هیئت فوتبال استان که در ۴۸ ساعت گذشته تلاش بسیار زیادی برای برف روبی چمن عضدی تشکر ویژه می کنم که شرایط را برای برگزاری بازی امروز فراهم کردند.

*واقعا برای یاسر همرنگ داوری که اصالت گیلانی دارد متاسفم که با قضاوت بسیار ضعیفش در این بازی برد را از ما گرفت.مگر یک داور در یک بازی چند اشتباه می تواند به ضرر ما بزند؟پنالتی صد در صد روی حاجتی را نگرفت و روی نزهتی میتوانست پنالتی بگیرد.ایشان در این فصل کلا ۳ یا ۴ بازی را قضاوت کرده است ولی نمی دانم که چگونه جناب کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری برای قضاوت دیدار تیمهای دوم و سوم جدول چنین داوری را برای ما انتخاب می کند؟اون از پنالتی خنده داری که مقابل خیبر علیه ما گرفتند این هم از قضاوت بازی امروز.نمی دانم چرا داوران با تجربه را برای قضاوت بازی سپیدرود نمی گذارند؟

*هادی تامینی به بازیکن حریف گفت که که زودتر برای تعویض زمین را ترک کند ولی ایشان اخطار دوم را به ایشان داد و اخراج داد.حرکت بعد از اخراج هادی را تایید نمی کنم و حتی در رختکن از خجالت وی در آمدم.

*دو ماه و بیست روز دیگر لیگ تمام می شود و ما جزو مدعیان اصلی صعود هستیم ولی هنوز تکلیف ما مشخص نشده است و مالک نداریم.من و علی بهارمست وظیفه نداریم برای تیم پول تهیه کنیم ولی عملا همه کارها را ما انجام می دهیم.

*سه نماینده مجلس رشت را امسال اصلا ندیده ایم.پس کی این آقایان به تیم ما می خواهند کمک کنند؟اکر این تیم در اصفهان و تبریز بود بازیکنان و کادرفنی را می پرستیدند.

*از شهردار محترم رشت و اعضای شورای شهر تشکر ویژه می کنم که همه جوره پشت تیم هستند.اگر نبودند سپیدرود قطعا پاشیده شده بود.

*از هواداران انتظار بیشتری داشتم.در این سرما و برف به ما ورزشگاه آمدند ولی متاسفانه برخی تماشاگر نماها رفتارهای خوبی نداشتند.

*هواداران خویشتن دار باشند و نگران نباشند.سه امتیاز بازی با فجر را می گیریم و این مساوی را جبران می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb5r5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از فجرسپاسی، ملوان نیز خواهان نوراللهی و عالیشاه شد