تاریخ انتشار: 1395/11/11 12:33
کد خبر: 232581

مهاجمی تاثیر گذار و گلساز در استقلال

مهاجمی تاثیر گذار و گلساز در استقلال

یک نیم فصل گذشت و تازه در هفته های پایانی اش بود که منصوریان فهمید زمان زیادی را بابت بازی دادن به کاوه رضایی در جایی اشتباه هدر داده است. رضایی هفته های فراوانی به عنوان مهاجم هدف و اصلی استقلال بازی کرد، موقعیت های بسیاری را هدر داد و زیر شدیدترین فشارهای عصبی قرار گرفت تا اینکه ...

آماده شدن محسن کریمی و نزدیک تر شدن محل بازی جابر انصاری به کاوه، شماره 9 را متحول کرد. وقتی هم کریمی و انصاری مصدوم شدند، منصوریان دیگر به روز اول فصل برنگشت: رضایی در جایی که دوست داشت، ماند و برزای و قربانی به ترکیب اضافه شدند. همین شد که رضایی را در بهترین روزهای فوتبالی اش می بینیم؛ مهاجمی که گل نمی زند ولی ردپایش در موفقیت های استقلال ملموس است. شماره 9 در ورژن جدید تبدیل شده به یک موتور گلسازی.

رضایی را می توان و باید بهترین خرید فصل منصوریان و بهترین بازیکن این تیم لقب داد. او با 6 گل زده، بهترین گلزن استقلال است و با ارسال 6 پاس گل، بهترین پاسور این تیم. به جز ایمان مبعلی، هیچ کس در این فصل به اندازه رضایی گل نساخته است. در 8 هفته اخیر به جز بازی با پدیده، رضایی در هر بازی یا گل زده (3 تا) و یا پاس گل داده (3 تا) و یا خطای ضربه ایستگاهی منجر به گل را گرفته (یک بار).

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb6en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه یک بازیکن آبی پوش دیگر هم از استقلال جدا شد/باز هم یک استقلالی دیگر در آستانه جدایی