تاریخ انتشار: 1395/11/19 13:02
کد خبر: 230833

کاپیتان خیبر خرم آباد از هواداران این تیم عذرخواهی کرد

کاپیتان تیم فوتبال خیبر خرم آباد بابت نتایج ضعیف خیبر در دور برگشت رقابت های لیگ یک، از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
کاپیتان خیبر خرم آباد از هواداران این تیم عذرخواهی کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، متن بیانیه فرزاد بهاری کاپیتان خیبر به شرح ذیل می باشد:

باعرض سلام و ادب خدمت اهالی ورزش ، پیشکسوتان ، اصحاب رسانه  و دوستداران فوتبال

ضمن عذرخواهی بابت نتایج ضعیف در چندبازی اخیر تیم خیبر  چندنکته ضروریست که باید بیان کنم.

خیبر  در نیم فصل دوم در کسب نتیجه خوب عمل نکرده  درست است و همه قبول داریم  و هیچکس اندازه  خود بازیکنان و کادرفنی ناراحت این موضوع نیست.

روی  سخن ما  به کسانی است که انتقاد مقرضانه میکنند و حمایت که نمیکنند  بلکه  از خیبر متنفر  و هرلحظه  دنبال بهانه برای  تاخت و تاز به تیم هستند.

بنده  به نمایندگی از طرف بازیکنان خطاب به این افرد عرض میکنم

کادرفنی  دراین مدت کم کاری که  نداشته هیچ بلکه بیش از توانشان برای موفقیت تیم زحمت کشیدند.

هیچ مربی حاضر نیست بااین وضعیت مالی اینقدر وقت صرف کنه و به قول معروف  خودش رو الاف تیم کندـ 

حق دوست و دستیارانش دوست ندارند اینگونه نتایج رقم بخورد چون مربی هم  برای اعتبار خودش هزینه میکند و اولین کسی که از نتایج یک تیم سود میبرد  مربیست  همانطور که  در نتایج بد عمل کند اولین شخص متضرر  خود مربیست.

 پس  قبول کنید هرکس دیگری  هم سرمربی خیبرباشد وضعیت همین است چون مشکلات مالی  تمرکز  تک تک افراد  رو  درگیر کرده و هرچه زحمت میکشیم به چشم دوستان مخالف نمیآید.

خیبر  در گذشته و حال اولین  رقیب اصلیش مشکلات مالی بوده وهست  اگر  خیبر  درگذشته  خوب نتیجه گرفته و باعث افتخار برای قوم لر است  جدا از  تعصب و غیرت و سطح فنی  خوب  آن زمان مثل الان پول  حرف اول رو نمیزد و همه آن عزیزان  بدون هیچ دریافتی  فقط به عشق لرستان فوتبال کردند و کسی  دنبال پول نبود و همه ما مدیون آن بزرگان هستیم.

 اما الان  اصلیترین موفقیت هرکار  پول است هرچند که تاکنون  ماهم  ازاین فوتبال سودی نبردیم و زندگی شخصی و اجتماعی ما با فوتبال تباه شده  ولی  بازهم  به تعهد اخلاقی خودمان پایبند بوده و هستیم و قسم میخوریم کوچکترین کمکاری از سوی هیچ بازیکنی صورت نگرفته.

مشکلات مالی  بدجور روی کارمان تاثیرگذاشته و هرچه تلاش میکنیم نتوانسته ایم  مشکلات مالی راشکست دهیم،  اما  از  همه بدتر  صحبتها و کنایه های  بظاهر دوستان است که  مارا  بی انگیزه تر کرده  و  گاهی  شده که تصمیم برکنارگیری  بوده  اما بازهم  غیرت بچه ها نگذاشت با حذف نام خیبر  آبروی  استان بیشتر برود.

ای  افرادی که دائمأ در تخریب خیبر  قدم برمیدارید  بدانید و آگاه باشید با حذف و سقوط خیبر  تمام استان ضرر میکنند،  ما قدیمی های  تیم  همیشه  از جوانان تیم استقبال کرده ایم و جز موفقیت خیبر به هیچ چیز فکر نکردیم و برایمان سخت است وقتی میبینیم افرادی نادان نتایج تیم را به بازیکن  و مربی نسبت میدهند.

با سقوط خیبر این شورنشاط اندک هم از بین خواهدرفت و شما میمانید و یک قشر جوان بیکار و بدون سرگرمی مناسب ـ  باسقوط خیبر نسلی  پرشور و مشتاق خواهدسوخت  چه بازیکنانی از ادامه بازی  باز خواهندماند و فوتبالشان نابود میشود.

پس بیایید  انتقاد سازنده و راهکار مناسب ارائه دهید بیایید برای  سربلندی  دیارمان  کینه جویانه قضاوت نکنیم و دست دردست هم کاری  بزرگ را به سرانجام برسانیم   با تغییر  سرمربی  صورت مسئله را پاک نکنیم،  اقای حقدوست بارها  خواسته اند از هدایت تیم  کنارگیری کنند و بازیکنان مایل نبوده و نیستند چون میدانیم مشکل بارفتن سرمربی حل شدنی نیست و ایشان جز تلاش و کوشش و موفقیت خیبر به چیز دیگری فکر نمیکنند و متاسفانه این فصل شرایط مجموعه خیبر  اصلا مناسب نیست و تا الان همگی هرچه درتوان داشته اند رو کرده اند ولی  بخت هم مثل مسئولان یارمان نبوده .

امیدواریم هرچه خیراست پیش بیاید و درپایان فقط موفقیت خیبر مد نظرمان باشد نه بحث شخص خاصی.

باپوزش و عذرخواهی مجدد بابت کسب نتایج اخیر  سخن رو به پایان میبرم  و امیدوارم  اگر کسی پیشنهاد و راهکاری مناسب برای موفقیت تیم دارد با دلایل لازم  به باشگاه  ارائه دهد ، مطمئن باشید مدیران زحمتکش باشگاه  همه بااستقبال پذیرا خواهندبود.

تقدیم بااحترام

فرزاد بهاری


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbbed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین نائیجی؛ مرد امیدوارکننده خونه به خونه در روزهای سخت