تاریخ انتشار: 1395/11/15 15:28
کد خبر: 231641

حسین نائیجی؛ مرد امیدوارکننده خونه به خونه در روزهای سخت

تیم فوتبال خونه به خونه از شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک نتایج غیر قابل باوری کسب کرده است و غیر از تساوی در اهواز و برتری خانگی مقابل مس رفسنجان، در سایر دیدارها زمین مسابقه رو بدون امتیاز ترک کرد.
حسین نائیجی؛ مرد امیدوارکننده خونه به خونه در روزهای سخت

به گزارش فرتاک ورزشی، اما شکست های اخیر خونه به خونه سبب گردید تا عملکرد حسین نائیجی گلر چالوسی این تیم و به نوعی قدیمی ترین بازیکن این باشگاه به خوبی دیده نشود.

حسین ناییجی در روزهایی که حتی خونه به خونه شکست خورد نیز بارها با عملکرد فوق العاده خود مانع از فرو پاشی دروازه تیمش شد.

از بازی با بادران در تهران شروع کنیم که ناییجی سه گل را دریافت کرد که دو گل آن از روی نقطه پنالتی رقم خورد ولی نکته جالب اینجاست این دروازبان خوش قد و قامت در روزی که خونه به خونه حتی یک موقعیت گل نداشت سه بار توانست با سیوهای عالی خود، بازیکنان بادران را در موقعیت های تک به تک ناکام بگذارد و در چند موقعیت دیگر نیز عملکرد فوق العاده ای داشت.

در بازی با پارس جنوبی جم هم ناییجی یک موقعیت تک به تک را با سیو عالی خود از مهاجم حریف گرفت و اگر اشتباه مدافعان این تیم در ضد حملات جمی ها نبود، این دروازبان دروازه تیمش را بسته نگه می داشت

و اما در بازی با سپیدرود هم در بابل، یاران علی نظر محمدی از روی موقعیتی نصف و نیمه دروازه وی را باز کردند و به نوعی غیر از این گل، موقعیت دیگری روی دروازه خونه به خونه خلق نشد.

با نگاهی کلی به عملکرد حسین ناییجی در بازی های اخیر می توان گفت، اگر خونه به خونه مقابل حریفان برنده از زمین خارج می شد بدون شک ناییجی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم قلمداد می شد ولی ظاهرا این روزها درخشش ناییجی در روزهای بد خونه به خونه گم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qryej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات بختیار همه را شگفت زده کرد