تاریخ انتشار: 1395/11/02 14:09
کد خبر: 234533

فوتبال لنگرود در آستانه نابودی؛ مسئولین در خواب، مالک نیاز به حمایت!

امروز تیم محبوب شهر لنگرود بازهم در مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان متحمل شکست دیگری شد و با ادامه این روند میتوان تیم شهرمان،که روزگاری دلخوشی مردمان لنگرود عزیز بود را یکی از مدعیان سقوط به لیگ 1استان گیلان به حساب آورد و میتوان گفت که فوتبال لنگرود نفس های اخر خود را می کشد.
فوتبال لنگرود در آستانه نابودی؛ مسئولین در خواب، مالک نیاز به حمایت!

به گزارش فرتاک ورزشی، این اتفاق در شرایطی رخ داد که عصر امروز تیم فوتبال سپیدرود رشت در شهر کویری کرمان با کسب پیروزی مقابل مس کرمانبه صدر جدول لیگ یک صعود کرد تا با 13هفته برتری همچنان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر به حساب آید،تیمی که همشهریان عزیزمان مستحضرند که با خرید سهمیه ی لیگ دویی شهرداری لنگرود به روند صعودی خود ادامه داد.

چرا؟چرا و بازهم چرا؟

مسئولین شهر ازنماینده پرتلاشمان آقای لاهوتی تا دکتر خداجوی عزیز تا شورای شهر که دست به فروش تیم زده اند هیچکدام مسئولیتی را در قبال فروش تیم به عهده نمیگرند!

چرا و چگونه تیم شهرمان به فرزند سر راهی تبدیل شد؟

دوسال پیش بود که شهرداری لنگرود در اتفاقی دور از انتظار دست به فروش تیم فوتبال زد و بعد از کش و قوص های فراوان و رفت و آمدهای بیشمار تیم را به شخصی به نام آقای میرشکرایی بانام⭐️پارس لنگرود⭐️واگذار نمود. (داستان هایی اتفاق افتاد که گاهی اوقات فکرش هم موجبات خنده ی فوتبال دوستان لنگرود را فراهم میسازد)

یکی از شروط قرار داد این انتقال از شهرداری به پارس این بود که تیم در شهر لنگرود بماند و بازیهای این تیم در لنگرود برگزار شود.

اما این پایان کار تیم و بخصوص شورای عزیز نبود و در روزهای بعد بازهم این فرزند سر راهی انتقال دیگری پیدا کرد و این بار سر از شهر رشت و تیم ریشه دار و افول کرده ی سپیدرود در آورد!

انتقالی که بعدها با ⭐️شکایت آقای میرشکرایی⭐️باعث دردسر شورا و مدیرعامل وقت تیم هم شد

به موجب این قرارداد سهمیه ی لیگ دویی تیم فوتبال شهرداری لنگرود به سپیدرود رشت واگذار شد و در مقابل امتیاز تیم سپیدرود+مبلغی پول سهم شهروندان لنگرود از این قرارداد ترکمنچای بود.

بازهم ادامه روند فروش تیم اینبار به پیمانکار طلبکار!

شورایی ها بازهم بیکار ننشسته و تیم لیگ3 که از رشت به لنگرود آورده بودند را به یکی از پیمانکاران طلبکار⭐️شرکت رهگستران⭐️فروختند،در مقابل توجیهشان این بود که مطابق دستورات، شهرداری ها حق تیم داری ندارند!

سوال اینجاست که اگر چنین است شهرداری بندرعباس،ارومیه،زنجان و و و چرا نقص قانون کرده و مطابق دستورات عمل نمیکنند و این دستور فقط و فقط شامل حال شهرداری لنگرود شده؟1

یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ3در فصل94-95تیم فوتبال رهگستران با مربیگری اقای مهدی حسین زاده در شرایطی که تیم ها اکثرا نفرات خود را جذب کرده بودند،با 16بازیکن که شاید بعضی از آن ها تاکنون در مسابقات کشوری حضور نداشتند،وارد مسابقات شد و علیرغم نتایج قابل قبول با کسب عنوان  پنجمی طبق قانون لیگ 3به مسابقات لیگ استان سقوط کرد!

در این شرایط تیم فوتبال رهگستران به روند شهرداری در فرزند سرراهی بود ادامه داد و بر سرنخواستنش هم دعوا بود،تا جایی که اگر پیگیری های آقایان صالح و شعبان زاده نبود شاید تیم امروزی هم وجود نداشت.

تیم حتی در قرعه کشی مسابقات لیگ استان هم حضور نداشت و پس از پیگیری های شبانه روزی این دو عزیز به مسابقات ورود پیدا کرد.

تیم اینبار به مردم واگذار شد!

فصل 95-96 در شرایطی آغاز شد که فوتبالی های لنگرود هم به این تیم نمی آمدند،آقایان"شعبان زاده،آبسالان و شوکتی" این مسئولیت را پذیرفته و تیم را راهی مسابقات کردند،هفته ی اول یا دوم بود که فرماندار،شهردار و استاد لاهوتی عزیز که بقول یکی از فوتبالی های لنگرود(برای تغییر کد سربازی بازیکن ملوان مجلس را به هم ریختند...)مصوب نمودند که از بودجه ی شهرداری مبلغ 40میلیون+مبلغ10میلیون از طرف اقای لاهوتی به این تیم اختصاص داده شود که تا کنون هیچ یک از این وعده ها جامه ی عمل را به خود نپوشید تا این تیم به روند نزولی و ناکامی های خود ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbyq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری ستاره استقلال از وضعیت نابسامان مالی این تیم