تاریخ انتشار: 1395/07/14 22:11
حمدی نژاد؛
کد خبر: 257433

اولین شکست پرسپولیس در لیگ را رقم خواهیم زد / می خواهیم به جایگاه دومی آنها حمله کنیم

مدافع نفت‌تهران گفت: «با وجود اینکه وزیر نفت دستور دادند تا سند مالکیت باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش داده شود تا این شرکت بدهی همه بازیکنان را بپردازد اما در واقعیت می‌بینیم که هنوز اتفاقی نیفتاده است.»
اولین شکست پرسپولیس در لیگ را رقم خواهیم زد / می خواهیم به جایگاه دومی آنها حمله کنیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، وحید حمدی‌نژاد با باشاره به آمادگی بالای بازیکنان نفت‌تهران اظهار داشت: «ما همیشه به دور از حاشیه بازی کردیم و برای همین هم یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر هستیم. امسال با آمدن علی دایی به‌رغم تغییرات گسترده‌ای که در تیم ما صورت گرفته اما بازیکنان خیلی خوب با همدیگر هماهنگ شدند. این مرهون زحمات تمامی عوامل تیم نفت است.»

 

وی درباره سطح آمادگی خود بیان داشت: «من همیشه بازیکنی در خدمت تیم بودم. چه در زمان منصور ابراهیم زاده، چه یحیی گل‌محمدی، چه علیرضا منصوریان و چه حالا با علی دایی سعی کردم وظیفه‌ام را به درستی انجام دهم. الان هم در وضعیت خوبی به‌سر می‌برم و از لحاظ فنی در آمادگی بالایی به سر می‌برم. البته تمامی بازیکنان تیم در شرایط مساعدی هستند و آماده کمک به نفت‌تهران هستند.»

 

مدافع نفت‌تهران درباره دیدار با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر عنوان کرد: «ما قصد داریم که به جایگاه دومی پرسپولیس حمله کنیم. هر چند این تیم کاملا آماده است و در شرایط مناسبی قراردارد. بازی روبروی این تیم سخت است ولی ما عادت داریم تا بازی به بازی و بر اساس تاکتیک تیم حریف بازی کنیم و برای همین در هفته‌ای که در پایان آن به مصاف پرسپولیس می‌رویم، کاملا نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی خواهیم کرد تا با قدرت بازی کنیم و با کسب 3 امتیاز به رده دوم جدول برسیم.»

 

او افزود: «شاید بسیار بگویند که ملی‌پوشان پرسپولیس خسته هستند و نمی‌توانند مقابل ما عملکرد خوبی داشته باشند اما به نظر من بازیکنانی که از تیم ملی به تیم‌های باشگاهی خود برمی گردند در مدت زمانی که دارند به خوبی ریکاوری می‌کنند و بهترین بازی‌ها را برای تیم‌هایشان انجام می‌دهند. به هر حال آنها دوست دارند همواره در تیم ملی باشند و برای همین نمایش ضعیفی نخواهند داشت. در هر حال ما تلاش می کنیم تا بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و با خنثی کردن تاکتیک حریف، برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم و صاحب 3 امتیاز شویم.»

 

حمدی‌نژاد درباره رقابت‌های جام‌حذفی عنوان کرد: «ما می‌دانستیم که تیم مهرگان دره‌شهر تیم ضعیفی است اما نباید ریسک می‌کردیم. برای همین با تمام توان بازی کردیم و زمانی که از پیروزی خود مطمئن شدیم سعی کردیم تا بازی معمولی انجام دهیم. دیدید که پرسپولیس و استقلال خوزستان حذف شدند و ما باید برای برد در هر مسابقه به مصاف حریفانی برویم که همگی خطرناک هستند. امیدوارم که این مسیر ما را به آسیا برساند.»

 

وی درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران نیز بیان کرد: «خیلی‌ها از باشگاه نفت طلبکارند و من هم یکی از آن نفرات هستم. با وجود اینکه وزیر نفت دستور دادند تا سند مالکیت باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش داده شود تا این شرکت بدهی همه بازیکنان را بپردازد اما در واقعیت می‌بینیم که هنوز اتفاقی نیفتاده است. مشخص نیست چرا مالکیت را نمی‌دهن و این همه آدم طلبکار را به پولشان منمی‌رسانند. آن هم در حالی که خود شرکت بهنام پیشرو اعلام کرده با دریافت فهرست بدهکاران پول همه را می‌دهد و تسویه حساب خواهد کرد. امیدوارم این مشکل هم به‌زودی برطرف شود تا شاهد اتفاقات بسیار خوبی در تیم نفت‌تهران باشیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge7lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جدال با دایی؛ برنامه ویژه برانکو