تاریخ انتشار: 1395/06/30 08:54
اختصاصی/
کد خبر: 260433

چه افرادی وارد ورزش شده اند؟

ورزش فی ذاته فساد ندارد، اما شبکه ارتباطات و اتصالاتی در ورزش وجود دارد که وضعیت نامناسبی را حاکم کرده که تقریباً عمده سلول ها و بافت این تشکیلات موجود در ورزش را فرا گرفته است.
چه افرادی وارد ورزش شده اند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، ورزش فی ذاته فساد ندارد، اما شبکه ارتباطات و اتصالاتی در ورزش وجود دارد که وضعیت نامناسبی را حاکم کرده که تقریباً عمده سلول ها و بافت این تشکیلات موجود در ورزش را فرا گرفته است. این موضوع عوامل متعددی دارد، اما عمده آن این است که افرادی که در درون ورزش هستند اهلیت لازم را ندارند.

خودشان آدم های به تعبیر ورزشی ها، خاک خورده نیستند و نکته دیگر هم مناسبات سیاست است که در انتخابات این افراد حاکم است و نوع نگاهی که سیاستگذاران کلان مملکت نسبت به ورزش دارند و بسیار غلط است. آدم هایی که وارد این شبکه می شوند، نوعا کسانی هستند که برای تامین اهداف سیاسی و مالی محقر جریانات خاصی برا ی آینده، نسل های جوان ما را به گروگان می گیرند و فسادی را رقم می زنند که همه تارو پود ورزش را فرا گرفته رسانه های ورزشی هستند.

چگونه می شود یک فدراسیون ورزشی حتی نیم متر زمین برای تمرین نداشته باشد. آیا تا به حال از خود سوال کرده ایم، چرا این اتفاق تلخ برای این رشته مفرح و شخصیت ساز کشورمان افتاد؟! آیا می توان پی بردچه دستهایی در کار هستند که یک فرد معلوم الحال خانوادگی تنها زمین تمرین  این رشته رادر قلب تهران اداره می کند.!ومدیران ورزش و دستگاه های نظارتی سکوت اختیار کرده اند. این یعنی فساد، فساد در یک رشته ورزشی که جامعه ما کمتر به آن توجه می کند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge8mz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاهش ۹۰ درصدی گل‌های خورده سرخپوشان و اثبات ادعای برانکو

فراموشکار مثل محمودزاده، مظلوم مثل خبرنگار ها
مسولان لیگ یک و دو مدیون رسانه ها هستند