تاریخ انتشار: 1395/06/29 16:56
اختصاصی/
کد خبر: 260546

اعتراض شدید مدیرعامل باشگاه لیگ یکی به اشتباهات داوری!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به ناداوری های رخ داده در دیدارهای دو هفته اخیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نباید اجازه دهیم ناداوری چهره زیبای فوتبال را ناپاک کند.
اعتراض شدید مدیرعامل باشگاه لیگ یکی به اشتباهات داوری!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهندس آنجفی،در ارتباط با اتفاقات رخ داده در دو بازی اخیر تیم فوتبال این باشگاه گفت: متاسفانه در این دو هفته شاهد قضاوت شبهه برانگیز داوران علیه تیم آلومینیوم بودیم و همگان دیدند که چگونه قضاوت داوران ۵ امتیاز را در دیدار با خونه به خونه و سپیدرود از ما گرفت.

وی افزود: در حالیکه باشگاهها با دشواری های بسیار و با تحمل سنگین ترین هزینه ها تیم های خود را روانه مسابقات می کنند متاسفانه چنین مسائلی دشواری کار را دو چندان می کند و قطعا در دراز مدت موجبات متضرر شدن فوتبال کشورمان را نیز فراهم می آورد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه همواره برای اقشار مختلف جامعه فوتبال کشورمان احترام ویژه ای قائلیم اتفاقات رخ داده در دو بازی اخیر را سهوی درنظر می گیریم اما در صورت ادامه دار شدن این نحوه قضاوت، با توجه به مردمی بودن باشگاه آلومینیوم اراک وظیفه خود می دانیم به دفاع از مردم اراک پرداخته و مراتب اعتراض خود را به مراجع مختلف اعلام داریم.

مهندس آنجفی ادامه داد: در این زمینه از تمامی اهرمهای قانونی استفاده خواهیم کرد و حتی در صورت نیاز  از طریق نمایندگان مجلس اعتراضات خود را به گوش وزیر ورزش نیز خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: در این میان شایعات بسیاری به گوش ما می رسد که از تاثیر برخی عوامل پشت پرده بر نتایج مسابقات در لیگ یک حکایت دارد اما ما امیدواریم چنین صحبت هایی تنها در حد شایعه باشد، گرچه به وجود آمدن این مسائل آهسته آهسته ما را نیز به این باور دچار می کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پایان با گلایه از برخورد های صورت گرفته با تیم فوتبال آلومینیوم از سوی برخی تماشاگرنماها در دو دیدار خارج از خانه اخیر گفت: متاسفانه در این دو مسابقه علاوه بر مشکلات فوق الذکر، شاهد برخی بی اخلاقی ها از سوی هواداران رقیب بودیم و در بسیاری از دقایق این دو دیدار با رکیک ترین الفاظ ممکن از بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال آلومینیوم استقبال شد که شاید اگر در شهری چون اراک چنین اتفاقی رخ می داد کمیته انضباطی برخوردی به مراتب سخت گیرانه تر با میزبان داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy6vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واگذاری تیم فوتبال فجر شهید سپاسی؟!/ بازیکنان در تب و تاب؛ مسئولین در خواب
شایعه یا واقعیت؛