تاریخ انتشار: 1395/07/09 23:32
کد خبر: 258481

عامل شکست پرسپولیس؛ اشتباه برانکو!

پرسپولیس در روزی که با غرور وارد زمین شده بود شکست را در برابر کاکوهای شیرازی پذیرفت.
عامل شکست پرسپولیس؛ اشتباه برانکو!

به گزارش فرتاک ورزشی، روزی که برانکو اعلام کرد بدون ملی پوشانش در جام حذفی شرکت می کند شاید حتی یک درصد هم تصور نمی کرد به مصاف حریفی برود که با تمام وجود برای پیروزی به میدان آمده و مالامال از انگیزه است تا خود را به جامعه فوتبال کشور بشناساند.

تا قبل از آغاز بازی هم هیچ کارشناسی تصور نمی کرد بازنده این بازی پرسپولیس باشد ولی با آغاز مسابقه و برنامه های تاکتیکی و فشار بازیکنان قشقایی بر روی مدافعان پرسپولیس، نگاه ها متفاوت شد اگرچه تصور این بود که شاید جرقهای باشد ولی تداوم فشارها و زدن گل در همان ده دقیقه اول نشانگر این بود که پرسپولیس و برانکو روز سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

قشقایی شیراز حتی بعد زا زدن گل اول باز هم حمله را در دستور کار خود قرار داد و می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند که با بدبیاری مواجه شد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند و این قصه تا آخر بازی نیز ادامه داشت و در ضربات پنالتی هم قشقایی آن قدر جنگید تا به پیروزی رسید و شادی را به درون خیابانهای شیراز کشاند.

صرف نظر از بازی خوب و روان قشقایی شیراز که مستحق برد هم بود و یکی از عوامل پیروزی در این دیدار هم بشمار می رفت، آن چه که پرسپولیس را بازنده این میدان سخت نمود، غرور سرمربی این تیم و قبول بازی کردن بدون ملی پوشان بود و شاید برانکو به خاطر این اشتباه تا مدتها خود را سرزنش کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gebed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیلی قشقایی به برانکو و پرسپولیس (عکس)