تاریخ انتشار: 1395/06/24 14:39
سقف قرارداد ما 200 میلیون بود
کد خبر: 261509

تارتار: بخاطر اعتبار و شخصیت خودم هم شده تیم را به لیگ برتر می رسانم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است که بخاطر شخصیتش هم شده این تیم را به لیگ برتر می رساند.
تارتار: بخاطر اعتبار و شخصیت خودم هم شده تیم را به لیگ برتر می رسانم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی تارتار در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: خداروشکر شرایط تیم خوبه و بچه های تیم با توجه به تمرین ها و برنامه هایی که بهشون دادیم خوب عمل کردند.

وی افزود: زمانی که من تیم را گرفتم 27-28 بازیکن داشت، اما مدیریت به من گفتند که شما هر کدوم از بازیکن هایی که مد نظرتون هستند رو انتخاب کنید. ما با بچه ها تمرین کردیم و من 8 بازیکن رو انتخاب کردم و تشکر میکنم از بقیه بازیکن هایی که با ما تمرین کردند و این حق رو به سرمربی تیم بدهند که تیم را با سلیقه خودش ببندد.

تارتار ادامه داد: وضعیت تیم ما ایده ال نیست چون در نقل و انتقالات دیر عمل کردیم ولی در آن موقع بهترین هایی که در بازار نقل و انتقالات بودند را جذب کردیم و خداراشکر جواب اعتمادمان را دادند. راضی هستیم از جذبشان اما تیم ما نه بدنسازی قبل از شروع لیگ داشت، و نه کارهای تاکتیکی انجام دادیم.

وی درخصوص آمار فوق العاده خط دفاعی تیمش گفت: کار دفاع تیم ما از خط حمله تیم آغاز می شود و ما از خط حمله کار دفاع را انجام میدهیم.

وی افزود: ما در سال اول حضور در لیگ یک هستیم بخاطر دیر انجام دادن کارهای تاکتیکی و بدنسازی قبل از بازیها نمیخواهیم انتظارات برود بالا و تا الان به نظر من شاهکار کردیم ضمن اینکه مدیریت با ما هماهنگ است و مشکل مالی خاصی نداشتیم.

تارتار ادامه داد: بودجه تیم محدود است و مثل بقیه تیم ها هزینه بالایی نکردیم، سقف قرارداد تیم ما 200 میلیون که آن هم دو بازیکن تیم ما این مبلغ رو درخواست کردند و هزینه زیادی نکردیم برای صعود. مدیریت باشگاه به موقع پول ها را پرداخت می کند و بحث پاداش ها انجام می شود و تمرکز ما روی مسائل فنی است و نباید انتظارات زیاد بالا برود از تیم.

مهدی تارتار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل باشگاه گفت: من و کادر فنی بخاطر شخصیت خودمان میخواهیم تیم را به لیگ برتر بفرستیم و تمام تلاشمان را انجام میدهیم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gelo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم فوتبال مس: از خودمان گلایه دارم
منصور ابراهیم زاده؛

دانش دکتر جودکی علت اصلی موفقیت پارس جنوبی
بندساز توانمند واجب تر از نان شب