تاریخ انتشار: 1395/06/26 09:54
اختصاصی/
کد خبر: 261209

پیش بازی راه آهن-استقلال اهواز/ پاشازاده به دنبال کسب سه امتیاز، فرزانه راضی به تساوی!

دیدار راه آهن تهران و استقلال اهواز در چهار چوب مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان در هفته هفتم در روز شنبه ساعت 17 در تهران و در ورزشگاه صبا شهر برگزار خواهد شد.
پیش بازی راه آهن-استقلال اهواز/ پاشازاده به دنبال کسب سه امتیاز، فرزانه راضی به تساوی!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم های راه آهن تهران و استقلال اهواز را باید از جمله دیدارهایی دانست که علی رغم بالا نبودن دو تیم در جدول رده بندی تا پایان هفته ششم، ولی از حساسیت خاصی برخوردار می باشد و پیروزی برای هر یک از تیم ها می تواند در ادامه روند هر دو تیم موثر باشد.

راه آهن تهران از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده و از مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی بهره می برد و توانسته است در طی 6 هفته گذشته 8 امتیاز اندوخته  داشته باشد و  با این امتیاز در در رده دهم جدول جا خوش کرده است.

البته این تیم تنها چهار امتیاز به اکسین صدرنشین فاصله دارد و به همین دلیل نمی توان گفت تا اینجای کار نتیجه خوبی به دست نیاورده است، ولی مشکلات مالی در این باشگاه قدیمی آن چنان ریشه دوانیده که هر بازی در بیم و امید بسر می برند که آیا در دیدار آینده در مسابقات حضور خواهند داشت یا نه و این می تواند برای تیمی که هدفش صعود دوباره به لیگ برتر می باشد خوب نبوده و تاثیر بسیار منفی در روند تیم خواهد داشت که مالک باشگاه مهندس کیانیان برای رفع آن باید تدابیری بیندیشد.

نا گفته پیداست علی رغم تمامی مشکلات موجود،مهدی پاشازاده با حضور در راه آهن، مردانه پای کار ایستاده تا شیرازه تیم از هم نپاشد و این می تواند یکی از مهم ترین نکاتی باشد که راه آهن یزدان از آن برخوردار است، مربی که با تمامی مشکلات موجود هم چنان به کار خود ادامه می دهد و  از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده است.

 در آن سوی میدان نیز استقلال اهواز قرار دارد، تیمی که سابقه حضور در لیگ برتر در کارنامه اش وجود دارد و از استان فوتبال خیز خوزستان گام در این رقابت ها نهاده است. مهم ترین مشکل این تیم عدم منابع مالی کافی بوده که نگذاشته حمیدفرزانه سرمربی این تیم به راحتی به کار خود بپردازد.

 استقلال اهواز تا پایان هفته ششم دارای 3 امتیاز بوده و در رده 16 جدول قرار گرفته است، جایگاهی که هیچ گاه شایسته این تیم نبوده و سرمربی این تیم رفته رفته به دنبال کسب نتایج در خور شان ابن باشگاه است.

 استقلال اهواز در بازی گذشته خود توانست در برابر هم استانی خود نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بر 2 رسیده و به یک امتیاز از این بازی دست یابد تا امیدوارانه به ادامه بازی های خود بپردازد.

سرمربی استقلال اهواز در حالی به مصاف راه آهن خواهد رفت که پاشازاده روند مثبت خود را با راه آهن طی می کند و در هفته گذشته توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد خیبرخرم آباد بحران زده عبور کند تا نشان دهد تیم منسجم و خوبی بر عهده دارد و تنها مشکل اش منابع مالی است.

به هر حال این بازی می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد از سویی راه آهن یزدان به دنبال صعود به رده های بالای جدول است و به کم تر از سه امتیاز این بازی فکر نمی کند و از سویی دیگر استقلال اهواز قرار دارد که اگر به یک امتیاز از این بازی دست پیدا کند می تواند نتیجه ای مثبت برای شاگردان حمید فرزانه باشد.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3genj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: دوست دارم دربی مساوی شود/ شاید پرسپولیس ببرد
اختصاصی/

لیگ برتری های سابق به هم رسیدند؛ دربی خوزستان با طعم لیگ یک
اختصاصی/ پیش بازی استقلال اهواز- نفت مسجدسلیمان