تاریخ انتشار: 1395/07/22 00:11
کد خبر: 256081

لوکاس به سری آ خواهد رفت

لوکاس لیما با وجود علاقه پاریسن ژرمن و والنسیا، میلان را می خواهد.
لوکاس به سری آ خواهد رفت

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مدیربرنامه های هافبک سانتوس می گوید میلان لیما را می خواست و احتمال انجام مذاکرات در ژانویه زیاد است. روسونری با توجه به مصدومیت مونتولیوو در خط هافبک، به دنبال تقویت تیم خواهد بود.

ادسون خودور در مصاحبه با Gazzamercato، گفته است: میلان در تابستان لیما را می خواست اما سانتوس مبلغ بالایی درخواست کرد و پس از آن آن ها به سراغ گزینه های ارزان تر رفتند. کریستال پالاس در آخرین روز نقل و انتقالات به خرید او نزدیک بود اما جواب لوکاس " نه" بود. ما چندین پیشنهاد داشتیم، از جمله پاریسن ژرمن و والنسیا. چندین باشگاه هم با خود وی صحبت کرده اند اما تاکید می کنم من و آنتونیو جالورتو تنها مدیر برنامه های وی هستیم. 

آیا لیما مقصد خود را مشخص کرده است؟: ما سری آ را دوست داریم، لوکاس نمی تواند به پیشنهاد تیم بزرگی مانند میلان، نه بگوید. او می تواند نفش بورخا والرو که وینچنزو مونتلا به دنبالش بود را ایفا کند. هافبکی با کیفیت که به حرکات انفجاری کمک کند. از تابستان می دانیم که چینی ها با این انتقال موافق هستند، پس علاقه آن ها هنوز سرجایش است. به نظر من با وجود قدرت مالی میلان، آن ها هروقت که بخواهند می توانند این انتقال را انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ger7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره چلسی ساکش را به مقصد میلان بست!