تاریخ انتشار: 1395/06/20 23:39
کد خبر: 262181

رحمتی ولحظه شماری برای دربی 83

دیدار فردای استقلال و ماشین سازی میزان آمادگی مهدی رحمتی را مشخص خواهد کرد.
رحمتی ولحظه شماری برای دربی 83

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال اگر این روزها حال و روز خوبی ندارد شاید یکی از دلایلش رو فرم نبودن سنگربان این تیم باشد که برخلاف سالهای گذشته آن چنان سرحال نبوده است.

 

بدون شک همان طور که پیش از این در مطالب گذشته به آن شاره داشته ایم، رحمتی را باید بهترین دروازه بان ده سال گذشته ایران بدانیم و نبودش در تیم ملی هم هیچ گاه از شایستگی های این بازیکن کم نکرد و همواره میل رو به جلو رفتن در او به وضوح قابل رویت بوده است.

 

البته رحمتی چند ماهی است که آن رحمتی گذشته نیست و گویا دل و دماغی دیگر ندارد چرا که می بینید در اثر برخی ناملایمات ها حضور در جام جهانی قبلی را که آرزوی هر بازیکنی می تواند باشد را از دست داده و احتمالا  برای دومین بار نیز  به همان دلیل در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان غیبت خواهد داشت و این یکی از مهم ترین دلایلی می باشد که او را کم انگیزه کرده است.

 

اما رحمتی در یک ماه گذشته و رفته رفته خود را به شرایط آرمانی بازگردانده است و هر لحظه دارد لحظه شماری می کند تا دربی 83 برسد و دوباره ستاره میدان باشد و آمادگی خود را به رخ سرمربی تیم ملی بکشاند.

 

دربی 83 شاید اوج انگیزه ای باشد که مهدی دارد و به شدت برای آن روز لحظه شماری می کند و باید دید و به انتظار نشست که ایا مهدی می تواند همان مهدی همیشگی باشد یا نه.

نویسنده: نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3geyq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خواب های آشفته منصوریان و شرایط حساس

ترکیب احتمالی استقلال برابر ماشین‌سازی
11 مرد منصوریان برای کسب اولین 3 امتیاز فصل