تاریخ انتشار: 1396/12/06 21:48
کد خبر: 158509

مهاجمی که برای حریفان استقلال دردسرساز است

دومین روز از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر هم پرگل و جذاب آغاز و دنبال شد.
مهاجمی که برای حریفان استقلال دردسرساز است

دومین روز از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر هم پرگل و جذاب آغاز و دنبال شد. در روزی که بارش باران هوای گرد و غبار گرفته اهواز را شست و لطیف کرد 5 گل زیبا در ورزشگاه غدیر رویید تا یکی از پیش درآمدهای داربی سرخابی پایتخت زیبا و پرگل باشد.

وینفرد شفر که با دست پر از آسیا به لیگ برگشته بود با وجود داشتن 6 غایب سرشناس ترکیب متفاوت و غافلگیر‌کننده‌ای را مقابل فولاد خوزستان به میدان فرستاد. استقلال با حسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، محسن کریمی و تیام به مصاف فولاد رفت و با شروعی توفانی در 8 دقیقه 2 گل زد؛ 2 گلی که روی درخشش مامه تیام مهاجم سنگالی آبی‌ها به دست آمد.

تیام یک گل زد و یک پاس گل داد تا در همان دقایق ابتدایی نسخه فولاد پیچیده شود. البته این پایان کار نبود و فولادی‌ها با گل رحیم زهیوی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند اما شلیک محکم شجاعیان کار فولاد را تمام کرد تا آبی‌ها با برد قاطعانه به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم بازی زیبا و تماشاگرپسندی از 2 تیم شاهد بودیم تا این‌که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق کردند تا این که در دقیقه 93 تیام تیر خلاص را به فولاد زد تا آبی‌ها با رسیدن به امتیاز 38 به رده سوم جدول برسند و پیش از داربی حسابی شارژ روحی شوند. تنها نکته منفی بازی برای استقلال کارت گرفتن سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان این تیم و 3 کارته و محروم شدنش از داربی بود که باعث ناراحتی و عصبانیت شدید او شد.

البته شاید بیشتر از همه پرسپولیس از این برد آبی‌ها خوشحال شد چراکه اختلافش با فولاد یکی از تعقیب‌کننده‌هایش بیشتر شد و حالا سرخ‌ها بیش از گذشته به مسجل شدن قهرمانی‌شان در دیدار داربی امیدوار هستند. در دیگر دیدارهای روز گذشته ذوب‌آهن در خانه تیم پدیده مشهد را شکست داد تا به امتیاز 41 و رده دوم برسد.

این بازی تا ثانیه‌های پایانی با تساوی پیش می‌رفت و اگر این نتیجه باقی می‌ماند پرسپولیس با بردن استقلال خوزستان پیش از داربی قهرمانی‌اش را مسجل می‌کرد که گل دیرهنگام مرتضی تبریزی قهرمانی سرخ‌ها را به تاخیر انداخت. بازگشت تراکتورسازی از لیگ قهرمانان به لیگ برتر هم با تساوی همراه بود و تراکتورسازان در جم با پارس به تساوی رسیدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjjqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی از استقلال برای او پایان دنیا نبود + عکس