تاریخ انتشار: 1402/05/19 21:11
کد خبر: 1257

اخبار نقل و‌ انتقالات | سرنوشت امباپه کدام تیم است؟

برخی شواهد نشان می‌دهد ستاره پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که امسال قصد جدایی از این تیم را ندارد.
اخبار نقل و‌ انتقالات | سرنوشت امباپه کدام تیم است؟

کیلیان امباپه بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که پیش از این اعلام کرده بود امسال قصد جدایی دارد حالا صحبت از این است که وی در این فصل قصد ترک این تیم را ندارد. قرارداد امباپه تابستان سال آینده به پایان می‌رسد.

با این شرایط به نظر می‌رسد یکی از بهترین بازیکنان جهان در لیگ پیش رو در هیچ تیم دیگری بازی نکند اما گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد پاری‌سن‌ژرمن به دنبال فروش امباپه است. با وجود اینکه این بازیکن گزینه تمدید قرارداد را دارد اما پاری‌سن‌ژرمن می خواهد او را بفروشد تا اینکه او را در سال ۲۰۲۵ به صورت رایگان از دست بدهد. البته در این بین شنیده شده کاپیتان فرانسه برای پیوستن به رئال مادرید پس از پایان قراردادش توافق کرده است.

 

با توجه به این موضوع، قهرمان لیگ یک در حال بررسی گزینه‌های کوتاه مدت برای انتقال این بازیکن ۲۴ ساله، بازگرداندن مقداری پول از او و گرفتن بخشی از حقوق او از دستمزد امباپه است.

اخیراً گزارش شده بود که این مهاجم می‌تواند به طور قرضی به لیگ جزیره منتقل شود که چلسی و لیورپول علاقه مند به جذب امباپه بودند اما حالا همه امیدها برای دیدن این فوق ستاره در انگلیس از بین رفته است.

اسکای اسپورت گزارش داد که امباپه اعلام کرده قصد ترک پاری‌سن‌ژرمن را در تابستان امسال ندارد اما مسئولان باشگاه از موضع خود کوتاه نیامدند چرا که آنها معتقدند هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkqz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نهایی شد؛ رونمایی از اولین خرید سرخپوشان در فصل بعد