تاریخ انتشار: 1397/08/09 21:22
کد خبر: 123809

سیدعباسی: امیدوارم جواب محبت های مردم کردستان را بخوبی بدهم/ به توانایی بازیکنان سردار ایمان دارم

داوود سیدعباسی سرمربی سردار بوکان با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
سیدعباسی: امیدوارم جواب محبت های مردم کردستان را بخوبی بدهم/  به توانایی بازیکنان سردار ایمان دارم

 داوود سیدعباسی سرمربی سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: از پیروز قربانی تشکر میکنم، آقای قربانی سه سال در بوکان زحمت کشیده و‌ ساختار این باشگاه را درست کرده است، این فصل نیز تیم خوبی بسته است،  اما بخاطر بدشانسی نتوانستند امتیازات لازم را کسب کنند.

سیدعباسی افزود : سردار بوکان تنها تیم بدون شکست گروه است که نشان میدهد، تیم خوبی بسته شده و این تیم دارای شخصیت است، بنده با آقای قربانی تماس گرفته‌ام و از ایشان به رسم ادب اجازه گرفته ام و ایشان قول داده‌اند هر کمکی از دستشان بر بیاید برای موفقیت سردار انجام دهند و بنده روی قول ایشان حساب باز کرده‌ام.

وی افزود : امیدوارم جواب محبت های مردم کردستان را بخوبی بدهم و کار نیمه تمام پیروز قربانی را تمام کنم، کار بسیار سختی پیش‌رو دارم ولی بنده با علم بر این موضوع سرمربیگری سردار را قبول کردم، در این راه دشوار اول توکلم به خدا است و سپس حمایت های هواداران و مدیران باشگاه سردار بوکان.

سرمربی سردار بوکان در پایان افزود : بازی بعدی ما برابر شهرداری بم است که دو هفته وقت داریم تا شناخت کامل نسبت به تمام بازیکنان بدست بیاوریم، برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم، به توانایی بازیکنان سردار ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم مردم عزیز کرد را در فوتبال به حق خودشان برسانیم.

خبرنگار: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpll5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و مس شهر بابک
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛