تاریخ انتشار: 1402/09/01 20:44
کد خبر: 1261725

غریب در خانه/ بعثت در کرمانشاه فقط هوادارانش را دارد

تیم بعثت کرمانشاه در هفته هفتم رقابت‌‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور موفق شد با حساب یک بر صفر حریف سرسخت خود، تیم پتروپالایش شازند را شکست دهد تا خود را از مدعیان جدی صعود به لیگ دسته یک معرفی کند.
غریب در خانه/ بعثت در کرمانشاه فقط هوادارانش را دارد

به گزارش فرتاک ورزشی

سرخپوشان کرمانشاهی از هفت بازی خود ۴ برد و سه تساوی را بدست آورده‌ و با پانزده امتیار در رتبه دوم جدول چهارده تیمی گروه دوم مسابقات قرار گرفته‌اند.

بعثت  که از باشگاه‌های خصوصی به حساب می‌آید این فصل تمرینات خود را در تهران برگزار کرده و فقط برای انجام بازی‌ها به کرمانشاه می‌رود که علت اصلی این موضوع عدم حمایت مسولان استانی کرمانشاه از آنها بوده‌ که این عدم توجه مورد انتقاد جامعه فوتبال و ورزش کرمانشاهیان قرار گرفته است.

تیمی که با هزینه شخصی هدایت شده و در پایان هفته هفتم از مدعیان بشمار می‌رود در خانه خود هم بیگانه است و و این عدم حمایت‌ها می‌تواند در آینده آه و افسوس را برای فوتبالدوستان کرمانشاهی به همراه داشته باشد.

افشین حسنی مدیرعامل بعثت بشدت از بی توجهی مسولین ورزش و همچنین مقامات ارشد استان نسبت به باشگاهی که در چند رده در سطح بالای کشور حضور دارد گله‌مند بود و باید دید چه زمانی به این باشگاه با ثبات توجه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gwry

آخرین اخبار