تاریخ انتشار: 1402/08/08 16:59
کد خبر: 1260108

اختصاصی/نیمکت ضعیف نقطه ضعف بعثت کرمانشاه!

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه علی رغم اینکه در فصل جاری خود را مدعی می داند اما ضعف نیممت این تیم به شدت به چشم می آید.
اختصاصی/نیمکت ضعیف نقطه ضعف بعثت کرمانشاه!

به گزارش فرتاک ورزشی، بعثت کرمانشاه تیم خصوصی که با حمایت افشین حسنی به صورت شخص محور اداره می شود در فصل جاری برخلاف تمام فصول گذشته با جذب بازیکنان نامدار و شاخص غزم خود را برای صعود جزم کرده است که یکی از قدم های جدی این تیم پس از جذب بازیکن بردن تمرینات تیم به تهران و پرداخت ۳۰ درصد از قراداد های بازیکنان پیش از آغاز فصل بود که باعث شد هواداران کرمانشاهی پس از سالها امید در دلهایشان زنده شود.


اما پس از گذشته ۳ هفته از رقابت های لیگ دسته دوم در حالی که بعثتی ها ۲ هفته هم بدون سرمربی بودند در هفته سوم مهرداد خادمی سرمرلی ناموفقی که در لیگ ۳ هم موفق به صعود تیم متمول شایان دیزل نشد هدایت این تیم را عهده دار شد.


قرمزپوشان تا به اینجا به مصاف اسپاد، اترک بجنورد و نیکا پارس چالوس رفتند و در حالی که ۲ رقیب آنها تیم های معمولی بودند تنها ۵ امتیاز از این بازی ها کسب کردند تا مشخص شود این تیم نقطه ضعف جدی دارد.


نقطه ضعف جدی بعثتی ها از نیمکت این تیم است که علاوه بر ضعف بازیکن ضعف کادرفنی و سرپرست این تیم به شدت در جریانات بازی های این تیم مشخص است و افشین حسنی مالک این تیم باید فکر جدی به حال این موضوع کند وگرنه بعثت در فصل جاری شاید بازهم جز مدعیان صعود نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzm9v

آخرین اخبار