تاریخ انتشار: 1396/01/22 15:15
کد خبر: 217833

تاباتا رفت و برگشت موفق‌تر از مسلمان-رفیعی

روز گذشته دیدار پرسپولیس و الریان در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما نماینده قطر با امیدواری زیادی تهران را ترک کرد.
تاباتا رفت و برگشت موفق‌تر از مسلمان-رفیعی

 رودریگو تاباتا هافبک- مهاجم برزیلی الاصل تیم الریان قطر روز گذشته نقش اصلی بازیسازی برای این تیم را بر عهده داشت. در سوی مقابل این نقش بر عهده محسن مسلمان و سروش رفیعی بود تا با استفاده از تکنیک بالا و خلاقیت خود برای تیم خود فضا و موقعیت ایجاد کنند.


اگرچه دیدار دو تیم با موقعیت های پرشماری همراه شد، اما در نهایت تلاش پلی میکرهای دو تیم هم نتوانست گره بازی را باز کند.


تیم الریان با تاباتا سعی در پی ریزی حملات از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس را داشت و در این امر هم تا حدودی موفق بود؛ اگر سوریا می توانست به خصوص از دو موقعیت دقایق پایانی خود سود ببرد، تاباتا باز هم زهر خود را مانند دیدار رفت ریخته بود؛ در مقابل مسلمان و رفیعی که در طول بازی تلاش زیادی برای ایجاد برتری تیمشان ایجاد کردند، در پایان نتوانستند مانع از وخیم شدن شرایط پرسپولیس در گروه چهارم شوند و در یکی از همین صحنه ها بود که سروش رفیعی با تلاش نافرجام برای گلزنی و اشتباه در محاسبات یک کارت زرد هم دریافت کرد تا دیدار بعدی تیمش برابر الهلال را از دست بدهد.

البته شاید اگر بی دقتی مهاجمان دو تیم به خصوص سوریا و طارمی نبود، نتیجه بازی به نجو دیگری رقم می خورد؛ اما با توجه به شرایط گروه در مجموع می توان تاباتا و تیمش را مانند دیدار رفت موفق تر از زوج مسلمان، رفیعی و پرسپولیس دانست.


 بازی رفت دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود نماینده قطر به پایان رسید؛ در ان دیدار تاباتا دو بار گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد تا نقش اصلی را در برتری تیمش ایفا کند و در مقابل زوج مسلمان-رفیعی علیرغم تلاش زیادی که داشتند تنها یک بار و روی گل اول موفق به انجام وظایف خود شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gveqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عمر باری؛ قاتل پرسپولیس در آزادی