تاریخ انتشار: 1396/02/21 14:30
کد خبر: 211481

پرسپولیس و استقلال از حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان محروم می شوند

کارشناس داوری فوتبال گفت: احتمال محرومیت سنگین تیم های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد.
پرسپولیس و استقلال از حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان محروم می شوند

محمد فنایی  در خصوص برنامه جدی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) برای مبارزه با نژادپرستی اظهار کرد:  از نظر فیفا هر حرکتی که منجر به بی احترامی به نژاد، رفتار و فرهنگ حریف شود نژاد پرستی است و اخیرا مبارزه با این گونه حرکات غیراخلاقی را تشدید کرده است.

وی افزود: در صورتی که بازیکنی در زمین بازی مرتکب عمل نژاد پرستانه شود داور می تواند حرکت او را گزارش کند و کمیته انضباطی نیز به طور حتم با چنین حرکتی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کارشناس داوری در مورد احتمال جریمه شدن تیم استقلال خوزستان به دلیل پرتاب اشیا تماشاگران این تیم در دیدار مقابل الفتح عربستان گفت: من فکر می کنم جریمه سنگینی در انتظار تیم استقلال خوزستان است و حتی این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده کشورمان را از حضور تماشاگرانش در دیدارهای خانگی محروم کند.

وی ادامه داد: اگر داور احساس می کرد که حرکت تماشاگران باعث ایجاد مشکل در روند برگزاری بازی می شود می توانست مسابقه را لغو کند.
 

فنایی در پایان با اشاره به احتمال جریمه مالی تیم پرسپولیس به علت تخلف تماشاگران این تیم در دیدار برابر الوحده امارات عنوان کرد: در این بازی نیز شاهد برخی تخلفات از سوی تماشاگران بودیم و به احتمال زیاد تیم پرسپولیس با جریمه مالی مواجه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvwm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فنایی: "فغانی" ارمغان فوتبال ایران و آسیاست