تاریخ انتشار: 1396/05/15 17:41
کد خبر: 190733

سرمربی پرسپولیس و امیدی که سایر کروات ها دارند

سرمربی پرسپولیس و امیدی که سایر کروات ها دارند

از بین مربیان خارجی حاضر در لیگ هفدهم برانکو توانسته هر 6 امتیاز ممکن دو هفته ابتدایی را به دست آورد؛ اما کرانچار و بوناچیچ در سپاهان و گسترش فولاد هنوز موفق به برد نشده‌اند؛ کرانچار رکورد بدترین شروع تاریخ سپاهان را ثبت کرده؛ و بوناچیچ هنوز حتی نتوانسته یک امتیاز از حریفان بگیرد.

اما آیا هفته دوم لیگ برتر اصلا زمان مناسبی برای شروع انتقاد به عملکرد تیم‌ها و مربیان‌‌شان است؟ در این باره مثال‌هایی از هر دوره از رقابت‌های لیگ را می‌توان آورد و با مدارک پرشمار، نادرستی فرضیه این انتقادها را اثبات کرد. و البته معروف‌ترین مثال در این باره هم سرنوشت پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم است. جایی که قرمزها با پروفسور تا قعر جدول هم رفتند و صدای پیشکسوتان کارشناس‌نما هم درآمده بود که بهتر است "همین حالا" برانکو اخراج شود. اما برانکو ماند و پرسپولیس در روز آخر فقط به خاطر گل زده کمتر قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد.

حالا در آغاز لیگ هفدهم همچنان پرسپولیس برانکو می‌درخشد و قابل پیش‌بینی است که تا انتهای لیگ هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. اما دو مربی کروات دیگر هنوز در پیچ و خم هیجان و فشار شروع لیگ گیر هستند و برای فرار از این مرحله نیاز به زمان بیشتری دارند. همانطوری که برانکوی دو فصل قبل این زمان را در اختیار گرفت و نتیجه‌اش را هم همه دیدیم. در همین شرایط که گسترش قعرنشین لیگ برتر است و سپاهان هم هفته‌های سختی را گذرانده، همچنان راحت‌ترین و قابل‌ پیش‌بینی‌ترین آینده، بازگشت تیم‌هایی است که کرانچار و بوناچیچ برای حضور در لیگ هفدهم بسته‌اند. آن‌ها به پاس عملکرد درخشان برانکو با پرسپولیس اعتماد مدیران ایرانی را جلب کرده‌اند و حالا هم زمان مناسبی می‌خواهند تا داشته‌های خود را روی تیم‌هایشان پیاده کنند. صدالبته که این بازگشت دور نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx6m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو با کارنامه موفقی لیگ برتر ایران را ترک می‌کند