تاریخ انتشار: 1396/05/24 16:30
حاتمی چنان ضربه‌ای زد که یکی دو دقیقه در شوک بودم
کد خبر: 188757

واکنش صادقی به شکایت رحمتی و درگیری با حاتمی: کوتاه آمدن‌ها و سکوت وجهه من را خراب کرده است/ روسیاهی به ذغال می‌ماند

مدافع تیم فوتبال پیکان با اشاره به شکایت مهدی رحمتی از او و همچنین اتفاقات پس از درگیری با مهاجم تراکتورسازی گفت: هر چقدر کوتاه آمده‌ و گذشت کرده‌ام، به ضررم تمام شده است.
واکنش صادقی به شکایت رحمتی و درگیری با حاتمی: کوتاه آمدن‌ها و سکوت وجهه من را خراب کرده است/ روسیاهی به ذغال می‌ماند

امیرحسین صادقی درباره حضورش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: روز گذشته به دلیل شکایت مهدی رحمتی و امروز (سه‌شنبه) هم به خاطر درگیری با فرزاد حاتمی در کمیته اخلاق حضور یافتم. از شکایت رحمتی خبر نداشتم، اما ظاهرا شکایت او به دلیل صحبت‌هایم در یک برنامه بود. او به همراه محمود بابایی (مدیر پیشین روابط عمومی استقلال) از آن صحبت‌ها ناراحت شده و به کمیته اخلاق شکایت کرده بودند. از صحبت‌هایم برداشت بدی کردند، نامی از کسی نبردم و حرفی هم نزدم که به کسی بربخورد. قرار است از طریق وکیلم پیگیر این موضوع باشم تا پرونده به یک جمع‌بندی برسد.

وی افزود: امروز هم به دلیل درگیری با حاتمی در رستورانِ هتلی در کمیته اخلاق حضور داشتم. متأسفانه هر چقدر سکوت کنی، حقت بیشتر خورده می‌شود. از من وجهه بدی ساخته‌اند و گفته‌اند با حاتمی زد و خورد کرده‌ام. همه کسانی که آنجا حضور داشتند و همچنین طبق صحبت‌های حاتمی، تقصیری در این درگیری نداشتم. او چنان به من حمله‌ور شد و ضربه شدیدی به صورتم زد که یکی دو دقیقه در شوک به سر می‌بردم. از من نه صدایی در آمد، نه کاری کردم. تا آمدم با محمد نوری روبوسی کنم، به من حمله کرد. همانطور که گفتم پس از این اتفاق، وجهه بدی از من ساختند. برخی‌ها از اخلاق من برداشت بدی کرده‌اند. همه خصوصیاتم را می‌دانند و در 10، 12 سالی که در استقلال و تیم ملی حضور داشتم، چنین رفتاری از من سر نزده است. دو جام جهانی حضور داشته‌ام و در شأن و شخصیت امیرحسین صادقی نیست که از او چنین برداشتی کنند. دلخوری من این است که وقتی کاری نکرده‌ام، چرا باید محروم شوم؟

مدافع پیکان خاطرنشان کرد: قصد داشتم به خاطر ضربه حاتمی، با پلیس تماس بگیرم، اما گفتم فوتبال وجهه پهلوانی و قهرمانی دارد و با پادرمیانی مجید جلالی و دیگر دوستان صرف نظر کردم. متأسفانه رویه خونسردی و کوتاه آمدن‌هایم به ضررم تمام شده است. به خاطر ضربه‌ای که خورده بودم، نتوانستم ناهار بخورم و پزشک تیم مدام روی صورتم یخ می‌گذاشت. آنقدر فکر و ذکرم درگیر شد که نتوانستم بازی کنم و سرمربی هم تشخیص داد، به میدان نروم. شکایت رحمتی و درگیری حاتمی در مغز من نمی‌گنجد، چرا که کاری نکرده بودم. در درگیری با حاتمی، هیچ تقصری نداشتم، اما نتیجه آن محرومیت بود. یعنی هم کتک بخوری و هم محروم شوی؟ وجهه فوتبال این نیست که کسی کتک بخورد و سپس محروم شود. من به خاطر بحث پهوانی هیچ صحبتی نکردم، اما این محرومیت دور از انصاف و شأن فوتبال ایران است.

صادقی در خصوص اینکه حاتمی مدعی شده سال گذشته در جریان بازی پیکان و تراکتورسازی به او ناسزا گفته و همین مسئله پیش زمینه درگیری بوده است، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. در یک بازی از پشت تکل زد و بگو مگوی فوتبالی بین ما پیش آمد. آن دیدار در دوران بدنسازی بود و بازی هم تعطیل شد. کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال هم ورود نکردند، چون اتفاقی نیفتاده بود. ضمن اینکه بعد آن مسابقه، بازی دیگری برگزار شد، نمی‌دانم چرا آن موقع چنین اتفاقی پیش نیامد؟

وی ادامه داد: در زندگی فوتبالی‌ام خیلی کوتاه آمدم، حقم خورده شد و گفتم با حرف زدن شأن یکسری‌ها پایین می‌آید، اما مردم فکر بدی کردند. خیلی چیزها را در دل خودم نگه می‌دارم و آنها را بروز نمی‌دهم. 12 سال در استقلال بازی کردم و خیلی اتفاقات افتاد، اما گذشت کردم. این گذشت کردن به ضررم تمام شد. مثل برخی از بازیکنان نبودم که دنبال محبوب شدن و پول درآوردن باشم. هر زمان که از استقلال جدا شدم، بد تیم را نگفتم.

صادقی تصریح کرد: در مدتی که در صبای قم و مس کرمان بودم هیچ وقت پس از جدایی درباره تیمم صحبت نکردم، اما متأسفانه‌ها گذشت‌ و کوتاه آمدن‌ها به ضررم تمام شده است. همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها خصوصیات اخلاقی من را می‌شناسند، آدم رکی هستم و گله‌ای باشد، آن را می‌گویم. از امیر قلعه‌نویی که حق پدری گردن من دارد، انتقاد کردم، اما خیلی چیزها از او یاد گرفتم. به رحمتی هم گله کردم و به او پیامک زدم و موضوع را انتقال دادم. بیرون از فوتبال خیلی چیزها رخ می‌دهد، اگر من بودم و وارد این وادی‌ها می‌شدم، الان هزار پرونده در کمیته اخلاق تشکیل شده بود.

مدافع پیکان با بیان اینکه برخی‌ها وجهه فوتبال را خراب می‌کنند، گفت: امیدوارم این روند بدعتی نشود تا خودشان و دوستان در کمیته اخلاق حضور پیدا کرده و شکایت کنند. بابایی هم برای استقلال زحمت کشیده و مشاور بوده، اما صحبت‌های من را به خودشان گرفته‌اند. از این وضعیت خسته شده‌ام، از سکوت کردن خسته شده‌ام، از کوتاه آمدن هم خسته شده‌ام. ظاهرا آدم باید دریده باشد، اما من اینطوری نیستم، چون پدر و مادرم این چیزها را یاد نداد‌ه‌اند. حتما باید صحبت‌هایی کنم که زیر سؤال بروند؟ هر بار کدخدامنشانه مسائل را حل کردم، اما تهمت و افترا زدند. خدا الرحم الراحمین است و جواب این افراد را می‌دهد. نمی‌خواهم مظلوم‌نمایی کنم، اما برخی‌ها وجهه افراد را خراب می‌‌کنند. وقتی احترام پیشکسوت را حفظ نمی‌کنند، نتیجه‌اش همین می‌شود.

صادقی با اشاره به شکایت دروازه‌بان استقلال از او گفت: من از رحمتی حمایت کردم و خودش می‌داند چه مسائلی رقم خورد، اما هیچ وقت کینه نگرفتم. تربیت من اینگونه بوده که گذشت می‌کنم. من از مرحوم حجازی، پورحیدری و ... خیلی چیزها یاد گرفته‌ام. دوست ندارم استقلال وارد حاشیه شود، اما دنیا محل گذر است. همه دلایل رفتنم از استقلال را می‌دانند. ما که کاری نکرده‌ایم، وضعیت‌مان این است، اما وای به حال کسانی که نمایش بازی می‌کنند. دوستان برخی اتفاقات و همه چیز را گردن من انداختند، در صورتی که مشکل من نبودم. اشکالی ندارد، خدای ما هم بزرگ است و روسیاهی به ذغال می‌ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxvbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری فیزیکی دو بازیکن تراکتورسازی و پیکان/پرتاب صندلی به سمت همدیگر