تاریخ انتشار: 1397/06/03 21:48
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132981

محمد حسین‌پور: 3 امتیاز بازی با رفسنجان را می‌خواهیم/ عملکردم نسبت به فصل قبل بهتر خواهد بود

هافبک خلاق ملوان بندرانزلی عنوان داشت که سه امتیاز بازی این هفته مقابل مس را می‌خواهند.
محمد حسین‌پور: 3 امتیاز بازی با رفسنجان را می‌خواهیم/ عملکردم نسبت به فصل قبل بهتر خواهد بود

 محمد حسین پور هافبک ملوان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی هفته گذشته این تیم مقابل قشقایی شیراز گفت: بازی خوبی بود. با اینکه اولین بازی ما بود و باتوجه به عدم هماهنگی صد در صدی بچه‌ها، توانستیم موقعیت‌های بی‌شماری خلق کنیم و خوب بازی کردیم. نقطه عطف این بازی این بود که بالای 5-6 موقعیت صد در صدی برای گلزنی داشتیم و حتی یک توپ نیز به تیرک زدیم. تیم حریف نیز برای مساوی آمده بود و با من تو من کردن بازیکنانمان، می‌خواستند از ما امتیاز بگیرند که گرفتند.

وی درخصوص عملکردش نیز گفت: من تمام سعی‌ام را می‌کنم که برای تیم مثمر ثمر باشم و اگر گل یا پاس گلی نسیب من شود خوشحال می‌شوم. خیلی دوست دارم امسال بیشر از فصل قبل گل بزنم و پاس گل بدهم و این در برنامه کاری من است.

حسین‌پور درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازیکنان خوبی دارند و مهاجمان آنها بسیار سرعتی و گلزن هستند. ما هفته قبل در خانه خودمان 3 امتیاز را از دست دادیم و در بازی با مس رفسنجان فقط برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت و مصمم هستیم تا اولین 3 امتیاز را دشت کنیم.

هافبک ملوان در خاتمه عنوان داشت: آنها میزبان هستند و مسلما برای برد به زمین می‌آیند ولی فکر کنم ما در این بازی امتیاز می‌گیریم چون مصمم هستیم. امسال می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم و امیدوارم هوادارانمان با حمایت بیشتر، ما را در این راه کمک کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz78n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس رفسنجان - ملوان؛ سامره قو را شکار می‌کند؟/ اولین محک جدی پورغلامی در لیگ یک
اختصاصی فرتاک ورزشی|